بخشايش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هتک حرمت به مقبره "حجربن‌عدي" ذات شوم تروريست‌ها را بر همگان اثبات کرد

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به هتك حرمت تروريستها به مقبره حجربن عدي صحابه جليل‌القدر پيامبر اكرم(ص) گفت: گروه‌هاي تروريستي با اين اقدام ضمن بر‌افروختن خشم و نفرت جهانيان، ذات پليد و واقعي خود را در مقابله با ارزش‌هاي ديني به همگان اثبات کردند.

"احمد بخشايش" نماينده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به هتک حرمت مقبره "حجربن عدي" يکي از صحابه جليل‌القدر پيامبر(ص) و اميرالمومنين(ع) توسط جبهه النصره در سوريه با بيان اينكه وهابيون با رويکرد "شيعه‌ستيزي" به اين اقدام شوم دست زده‌اند، گفت: گروه‌هاي تروريستي با اين اقدام شنيع ضمن بر‌افروختن خشم و نفرت جهانيان، ذات پليد و واقعي خود را به همگان اثبات کردند.

وي در ادامه با بیان اینکه تخریب اماکن اسلامی از سوی تروریست ها عملی ضد انسانی و هنجار شکنانه است، تصریح کرد: تروریست‌ها پس از گذشت دوسال از بحران سوریه با تعرض به اماکن اسلامی سعی دارند شکست‌های خود را در پس اقدامات ضد انسانی و اسلامی پنهان کنند.

گفتني است گروههای تروریستی در استان الرقه با یورش به مرقد مطهر "حجر بن عدی" صحابه گرامی پیامبر اسلام(ص) اقدام به نبش قبر وی کرده و پیکر این صحابه جليل‌القدر را از درون قبر بیرون کشیده و مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار