اردبیل/

تحقق 180 درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل 180 درصد محقق شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر دیروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل افزود: میزان تعهد اشتغال شهرستان اردبیل با ایجاد 27 هزار و 614 فرصت شغلی، 180 درصد تحقق یافته است و این میزان 80 درصد علاوه بر تعهد اشتغال که 15 هزار و 301 نفر بوده است.

وی، اشتغال ایجاد شده در شهرستان اردبیل را پارسال 27 هزار و 614 نفر دانست و گفت: با همکاری دستگاه‌های ذیربط و پیگیری‌های منظم و مستمر فرمانداری و تشکیل جلسات و اجرای مصوبات این امر محقق شده است.

دبیر از پرداخت چهار میلیارد و 170 میلیون تومان از محل قرض‌الحسنه بانک‌ها به یک‌هزار و 80 طرح به مشاغل خانگی خبر داد و خاطرنشان کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی منظم، هماهنگی با بانک‌های مرتبط و دستگاه‌های ذیربط و بررسی راهکارهای مناسب جهت پرداخت وام‌ها، این روند را می‌توان با رویه بهتر ادامه داد.

فرماندار اردبیل همچنین از معرفی 38 طرح از محل مانده اعتبارات بنگاه‌های زودبازده با تسهیلات حدود 16 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 702 نفر به بانک‌های عامل خبر داد و افزود: با پیگیری طرح‌ها و همکاری دستگاه‌ها مسئول، دبیرخانه اشتغال و سرمایه‌گذاری با توجه به ظرفیت بسیار بالای سرمایه‌گذاری و اشتغال در شهرستان اردبیل می‌توان به سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال پایدار رسید/ب.

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، تعهد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.