قم/

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

آیت الله مکارم شیرازی حمله رژیم صهیونیستی به سوریه رامحکوم کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به حمله اسرائیل به سوریه اظهارداشت: این حملات ،پشت پرده حملات ارتش به اصطلاح آزاد در سوریه را کنار زد و خیلی چیزها را به دنیا نشان داد که همکاری شورشیان سوریه با اسرائیل یکی از آنهاست .

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه حمله ای که اسرائیل به سوریه انجام داد با هیچ منطق جهانی و حقوق بین الملل سازگار نیست افزود: این در حالی است که برخی دولت های مرتجع عرب و ترکیه از اسرائیل در کشتار مردم بی گناه سوریه حمایت می کنند .

وی خطاب به سازمان ها و مجامع بین المللی گفت : وجود محاکم بین الملللی برای چسیت ، نه اینکه باید جلوی کشتار مردم گرفته شود ؟ در صورتی که زیر سایه سکوت و یا حمایت این سازمان ها کشور ما را هم تهدید می کنند .

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کسانی که خودشان را ارتش آزاد سوریه می نامند و عده ایی هم ،خود را دوستان این ارتش می نامند بدانند که در واقع باید همه اینها ارتش ازاد اسرائیل و در جنایات آن هم شریک هستند.

وی تاکید کرد : باید ابعاد جنایات اسرائیل و تکفیری ها در سوریه با برگزاری همایش ها تببین شود تا ماهیت اصلی ارتش به اصطلاح آزاد سوریه و دوستانش برای جهانیان شناسانده شود .

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه برخی از کشورها حمله اسرائیل به سوریه را محکوم کردند گفت : اتحادیه عرب بجای محکوم کردن حمله اسرائیل به سوریه سکوت کرد ولی عربستان اعلام کرد که ما حاضر نیستسم ، که اسرائیل به سوریه حمله کند ، ولی ما می گوییم اگر محکوم نمی کنید ، حمایت از تروریست ها هم نکنید ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.