رييس كلانتري 211 قلعه نو:

غافلگيري 9 شرور زورگير در مخفيگاهشان

ستوانيكم داوود آقازاده از دستگيري 9 شرور زورگير در جاده ورامين خبر داد و افزود: اين متهمان در پاتوق خود از سوي ماموران اين کلانتري غافلگير و بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،ستوانيكم داوود آقازاده رييس كلانتري 211 " قلعه نو با اشاره به دستگيري 9 تن از اشرار سابقه دار در جاده ورامين گفت: با شکايت هاي متعدد از سوي شهروندان در خصوص تردد و فعاليت تعدادي اراذل و اوباش محدوده مذکور و ايجاد مزاحمت هاي خيابان براي شهروندان در خصوص سرقت و زورگيري تيم هاي عملياتي اين يگان براي بررسي موضوع وارد عمل شده و در خصوص دستگيري متهمان اقدامات خود را آغاز کردند. 
كلانتر 211 بيان كرد: با توجه به آموزش هاي ارايه شده به ماموران کلانتري و همچنين بررسي نقاط آلوده و پاتوق متهمان ماموران موفق شدند در يك عمليات غافلگيرانه 9 شرور مست را شناسايي کرده و براي دستگيري آنها اقدام کنند. 
وي عنوان داشت:" در عمليات انجام شده از سوي ماموران اين کلانتري که شب گذشته صورت گرفت ماموران موفق شدند اين 9 متهم را در پاتوق خود غافلگير و بازداشت کرده و در بازرسي از محل پاتوق آنها سه قبضه قمه بزرگ،يك گاز اشك اور،سه موتورسيكلت و مقاديري شيشه کشف و ضبط کنند. 
ستوانيكم داوود آقازاده در پايان تصريح كرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه براي تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند كه با افراد مذكور به كلانتري سوابق آنها مورد بررسي قرار گرفت كه مشخص شد آنها سابقه دارند و چندين مرتبه به اتهام شرارت و زورگيري بازداشت شده اند. 
گفتني است بعد از تكميل پرونده متهمان براي سير مراحل قضايي به پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ انتقال دادند./ف
برچسب ها: شرور ، زورگیر ، ورامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار