بسـته ويـژه دریـچــه - شماره 3 ؛

مجموعه ای از بهترین و کاربردی ترين نرم افزار های موبايل و رايانه در هفته ای که گذشت + دانلـود

در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزار هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش دریـچــه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزارها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریـچــه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.



برای اندروید ؛

دانشجویان، کنکوریها، دانش آموزان و همه ی کسانی که به دنبال تقویت ذهن و حافظه هستند بخوانند + دانلود

سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی کامل فعالیت کند. اما امواج مزاحم و افکار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند که ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند.

چاره کار، تحریک مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار کنید. زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمرکز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می کند. اگر ابزاری وجود داشته باشد که امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمرکز عالی را دوباره بازسازی کند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا که امواج به او چنین فرمانی را می دهند.

                  

بازی Matchstick Puzzle همان نرم افزار جادویی است که استدلال فکری شما را به چالش می کشاند ..در واقع مغز را تحریک می کند و واودار می سازد که در حالت فوق هشیاری ثابت بماند.در واقع سلول های مغزی شما را وادار به فعالیت بیشتر می کند. شما در این بازی با دقت چوب کبریت ها را حرکت می دهید تا هر پازل را بر طبق توضیحات و مدل تعیین شده همان پازل حل کنید. این پازل های پیچیده به شما کمک می کند تا هوش و تفکر تحلیلی خود را تقویت کنید. اگر در حل هر یک از پازل ها به مشکل برخوردید، می توانید از کمک یا hint استفاده کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

ورژن : برای اندروید
۱.۶ و بالاتر



بي عيب تر از قبل؛

نسخه جديد مرورگر كروم را اينجا دانلود كنيد

مرورگر كروم يكي از مرورگرهاي قوي و پرطرفدار در دنياي مجازي است كه شما مي توانيد آخرين نسخه اين نرم افزار را دانلود كنيد.


ويژگي هاي نسخه جديد:

- سريعتر، امن تر و كاربري بهتر و راحت تر

- آدرس بار هم براي وارد كردن آدرس وب و هم براي جستجو در گوگل كاربرد دارد.

- دسترسي راحت تر به سايت هاي مورد علاقه

براي دانلود Google Chrome 28.0.1496.0 Dev اينجا را كليك كنيد.



IOS

نرم افزار افکت گذاری روی فیلم + دانلـود

توسط نرم افزار XVideo می توانید افکت های فوق العاده به کلیپ و فیلم های خود اضافه کنید و آن ها را با علاقه خود تنظیم کنید. قابلیت گذاشتن ۱۰ افکت در یک فیلم و تنظیم کردم هر کدام از آنها، ساپورت سایز های مختلف ویدیو تا ۱۶۰×۱۶۰، ۳۲۰×۳۲۰، ۴۸۰×۴۸۰، ۶۴۰×۶۴۰، ۷۲۰×۷۲۰٫، حالت فوکوس خودکار و دستی، امکان زوم دیجیتال و... از ویژگی های این برنامه پرطرفدار می باشد.

Compatible with iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), iPod touch (5th generation) and iPad.

Requires iOS 5.0 or later.


بـرای دانلـود نـرم افـزار اینـجا را کلیـک کـنید


جاوا؛

نرم افزار نقشه و مکانياب تهران بزرگ + دانلود

در نرم افزار ره نما علاوه بر نقشه تهران مجموعه جامع اطلاعاتي از معابر، ميادين و اماکن عمومي نظير بيمارستان ها، پارک ها، پمپ بنزين ها و... ( بيش از 40 نوع مکان عمومي) وجود دارد و سعي شده تا با فراهم آوردن امکانات و خدمات ويژه اي نظير مشخص نمودن مکان حضور فرد بر روي نقشه توسط GPS، جستجو بر روي اطلاعات ، تعريف مکان جديد توسط کاربر اغلب نيازهاي ضروري در اياب و ذهاب شهروندان و مسافران تهراني مرتفع گردد.

مشخصات فنی:

نمايش نقشه با 4 درجه بزرگنمايي بصورت رستري - قابليت نمايش مختصات جغرافيايي (طول و عرض جغرافيايي) بر روي نقشه - قابليت اتصال به GPS داخلي گوشي و نمايش موقعيت مکاني - نمايش POI هاي روي نقشه بصورت لايه اي و انتخابي - جستجوي POI ها بر روي نقشه - نمايش اطلاعات POI انتخابي بر روي نقشه - امکان جستجوي معابر ، ميادين و اماکن عمومي بر روي نقشه - قابليت نمايش اطلاعات مکان انتخاب شده بر روي نقشه - قابليت تعريف مکان جديد بر روي نقشه توسط کاربر و ارسال اطلاعات آن از طريق SMS - قابليت ويرايش و اصلاح مکان موجود بر روي نقشه و ارسال اطلاعات آن آن از طريق SMS - قابليت تنظيم سرعت پيمايش نقشه

بانک اطلاعاتی همراه نرم افزار برای شهر تهران :

مراکز درمانی ( بیمارستانها ، داروخانه ها ، آزمایشگاه ها ، درمانگاه ها ) - سازمان ها و ادارات ( ادارات دولتی ، شهرداری ها ، مراکز پست ، سفارتخانه ها ، بانکها ، آتش نشانی ها ، مترو ، مراکز مخابرات ) - هتلها و تعمیرگاه ها و پارکینگها - پمپ بنزینها و پایانه ها - مراکز فرهنگی ( سینما و تئاترها ، کتابخانه ها ، فرهنگسرا ها و موزه ها ) - مراکز تفریحی ( پارکها و پارکهای جنگلی ، استادیومها و باشگاه های ورزشی ، شهربازی ها ) - مراکز دینی ( امام زاده ها ، مساجد ، حسینیه ها و کلیساها ) - مراکز آموزشی ( دانشگاه ها ، خوابگاه های دانشجویی ، مدارس ، آموزشگاه ها ) - مراکز انتظامی ( کلانتری ها و مراکز راهنمایی رانندگی )

براي دانلود با حجم فايل : 36.7 مگابایت اينجا را كليك كنيد.



ارتباط با عالم متافیزیک...

آرامش و خواب واقعی را با این نرم افزار شگفت انگیز تجربه کنید + دانلود

اگر از خستگی سركار و مشغله های زندگی به رنج آمدید و می خواهید با خیال راحت بخوابید و  یا اگر می خواهید دقت تمركزتان بیشتر شود و قدرت یادگیریتان  هم فزونی پیدا کند، می توانید  همه ی این حالات را تنها با برنامه شگفت انگیز Brain Wave Generator تجربه كنید !

                    

دانشمندان عصر ما به این نتیجه رسیده اند كه مغز ما به صداهایی كه از اطراف به گوش می رسد عكس العمل های خارق العاده ای می دهد كه این عكس العمل ها به بعضی اعمال مثلا به دقت تمركز منتهی می شود و آن را افزایش میدهد. تنها با امتحان خود از این برنامه به ارزش های آن پی خواهید برد ! از این قابلیت می توان به آرامشی وصف نشدنی رسید یا حتی سردردهای مزمن را درمان نمود.

بله!  درست حدس زدید. مغز هرگز نمی خوابد! این را می توان با اندازه گیری امواج بیو الکتریکی ساطع از مغز سنجید. هر حالت روحی که انسان تجربه کند، فوراً به صورت ترکیبی از چند موج فرکانس پایین با شدت و فرکانس مختلف از مغز مشعشع می شود. در واقع بین حالت روحی که یک فرد تجربه می کند و امواج مغزی او تناضری یک به یک و مستقیم وجود دارد. تناظری که بر اساس آن نرم افزار بیوفیدبک شکل گرفت.

 بر اساس ویژگی خاص امواج بینورال، پس از اینکه امواج تولید شده توسط نرم افزار BrainWave Generator از طریق گوش به مغز منتقل می شوند، باعث ایجاد حالات جسمی و روحی خاصی را در وجود شنوندگان می شوند. حالاتی مثل میل یادگیری شدید و هشیاری فوق العاده و یا حتی بی اشتهایی و اعتماد به نفس بالا برای ورزش و لاغر شدن و حتی حالات عرفانی و آرامش و مدیتیشن های عمیق همگبه کمک این امواج و نرم افزار های مربوطه قابل حصوص می باشند.

 اين برنامه ادعا مي کند که مي تواند با ايجاد فرکانسهايي از صدا خلاقيت يا تمرکز را افزايش دهد. مي تواند سردرد را بهبود ببخشد. مي تواند مغز را براي مطالعه آماده کند. مي تواند آن را به خواب ببرد. مي تواند آن را هيپنوتيزم کند و …. همچنين صداهايي مانند بارش باران و امواج اقيانوس و … را ايجاد مي کند.

برخی از قدرتهای که BrainWave Generator قادر به انجام آنهاست:
- ایجاد حالت آرامش کامل و مدیتشن جهت بازگشت مغز به شرایط آرمانی
- افزایش قدرت یادگیری
-
افزایش خواب آلودگی جهت درمان بیماری بی خوابی یا جهت به خواب رفتن سریعتر
-
افزایش قدرت تمرکز و هشیاری
-
درمان سردردهای شدید و میگرن یا سایر دردهای مرتبط
-
ایجاد حالت آمادگی برای شرایط بحرانی و پر استرس
-
خود هیپنوتیزمی و ارتباط با ناخودآگاه


از امكانات این برنامه می توان به نكات زیر اشاره كرد
-
دارای 20 گزینه ی مختلف برای عملكرد مغز - امكان تنظیم صدا ها در طول موج های مختلف برای تاثیر گذاری بیشتر - راحتی كار با نرم افزار و محیط ساده - و بسیاری امكانات دیگر

             

نکاتی که در هنگام استفاده رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید:
- حتما کارت صدا را امتحان کنید و مطمئن شوید که صداهای تفکیک شده دارد، یعنی در بلندگوهای راست و چپ هدست صداها کاملا تفکیک شده هستند.
- برای بهترین نتیجه حتما در وضعیت خوابیده یا روی مبل قرار بگیرید یا روبروی کامپیوتر بر روی یک صندلی راحت دسته دار بنشینید.

 -چشمها میبایست بسته باشد، و محیط کاملا تاریک یا نیمه تاریک باشد.
 -یک فاصله زمانی از طریق برنامه قرار دهید، مثلا یک یا دو دقیقه یا بیشتر قرار دهید و خود را و محیط را آماده کنید. به این صورت وقتی کاملا آماده بودید برنامه شروع به پخش خواهد نمود.
- سعی کنید در چند دقیقه اول درصورتی که نمی توانید زمان را حدس بزنید، بر حسب شماره، بدنتان را در حالت کاملا رها و عاری از تنش قرار دهید. از روشهای ریلکسیشن میتوانید استفاده کنید.
- صدا را فقط از طریق هدست گوش دهید. این تکنولوژی فقط به این شرط جواب می دهد که صداها هر کدام در سمت خودش پخش شود.
طرز کار این نرم افزار که زمان زیادی از آمدن این تکنولوژی میگذرد براساس ایجاد اختلاف فرکانس زیر ۲۰ هرتز در بین دو گوش چپ و راست است. وقتی مثلا یک فرکانس ۲۰۰ هرتز در گوش چپ و ۲۰۸ هرتز در گوش راست پخش شود اختلاف آن ۸ هرتز خواهد بود و مغز انسان به مرور زمان مثلا در عرض ۲۰ دقیقه امواج خود را با ۸ هرتز تطبیق میدهد.
فراگیر کننده این تکنولوژی روبرت مونرو که نویسنده کتاب «سفرهای خارج از بدن» میباشد که باعث شد عبارت «تجربه خارج از بدن» یا "Out of Body Experience" در سال ۱۹۷۱فراگیر شود. تکنولوژی موسسه روبرت مونرو به اسم Hemi-Sync میباشد و توسط موسسه Monroe Institute عرضه میشود. نرم افزار BrainWave Generator جایگزین خوب و ارزانتری از Hemi-Sync میباشد.

و اما نکاتی جهت استفاده صحیح از این نرم افزار:
- صدا را فقط و فقط از طریق هدفون گوش دهید.
- بهتر است تا چشمها بسته باشد، و محیط کاملا تاریک یا نیمه تاریک و همچنین آرام و عاری از هر نوع آلودگی صوتی باشد.
- برای بهترین نتیجه حتما در وضعیت خوابیده یا روی مبل قرار بگیرید یا روبروی کامپیوتر بر روی یک صندلی راحت دسته دار بنشینید.
- یک فاصله زمانی از طریق برنامه قرار دهید، مثلا یک یا دو دقیقه یا بیشتر قرار دهید و خود را و محیط را آماده کنید. به این صورت وقتی کاملا آماده بودید برنامه شروع به پخش خواهد نمود.
- سعی کنید در چند دقیقه اول درصورتی که نمی توانید زمان را حدس بزنید، بر حسب شماره، بدنتان را در حالت کاملا رها و عاری از تنش قرار دهید. از روشهای ریلکسیشن میتوانید استفاده کنید

هشدار:

 استفاده از این نرم افزار توسط افراد مبتلا به صرع، بیماران قلبی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 از استفاده این نرم افزار پس از مصرف مشروبات الکی، داروهای مسکن یا مرتبط به روان، اکیدا پرهیز نمایید

 - اگر  از دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب استفاده می کنید ،   

 - و یا اگر دچار تپش یا نامنظمی ضربان قلب یا هرنوع مشکل قلبی دیگری هستید،

  -یا هرنوع داروی محرک روان یا مسکن مصرف می کنید، به هیچ وجه از این نرم افزار استفاده نکنید و حتی امتحانش هم نکنید

 

بـــرای دانـــلود بر روي رايانه ایـــنجا را کـــلیک کـــنید.


رایـانــه؛

نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش کارآیی حافظه رم + دانلود

پاك كردن يا همان تميز نمودن بخشي از حافظه رم كه بلا استفاده مانده يا استفاده ضروري از آن نمي شود مي تواند كمك زيادي به حل مشكل كارآيي در سيستم كند. Memory Washer نرم افزاري است كه مي تواند اين كار را به سادگي ، با سرعت بالا و به موفق ترين شكل ممكن انجام دهد. اين نرم افزار طوري تنظيم شده كه ميزان فضاي اشغال شده و فضاي آزاد از رم را به صورت يك گراف به تصوير مي كشد و نشان مي دهد كه كاربر چقدر از حافظه رم خود را مصرف مي كند و به همين دليل مي توان به سادگي پي برد كه آيا خريد يك رم ضروري است يا خير ؟

البته جواب اين سوال وقتي روشن مي شود كه كاربر با زدن دكمه Clean Now ابتدا حافظه رم خود را خالي كند تا سپس با توجه به آنچه از گراف ها بر مي آيد نتيجه گيري نمايد. اين ابزار به اين دليل كه متدهاي خاصي براي پاك كردن رم استفاده مي كند بيشترين كارآيي را از خود نشان مي دهد. كاربر به وضوح مي تواند قبل و بعد از عمل پاكسازي را درك كند چرا كه در كارآيي تاثير زيادي خواهد گذاشت.


عملكرد Memory Washer به چند بخش كلي تقسيم بندي مي شود. بهينه سازي حافظه RAM ، مديريت ابزارهايي كه در هنگام اجراي ويندوز لود و اجرا مي شوند (‌StartUp Manager) ، حالت خودكار براي پاكسازي رم ، نهايت كارآيي در سيستم و در نهايت مديريت پردازش ها كه همگي در ابزاري به ظاهر كوچك جمع شده اند اما در عمل مي توانند نقش مهمي را ايفا كنند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Memory Washer:

- حجم پائين و استفاده آسان از نرم افزار - بهينه سازي كامل حافظه رم - افزايش سرعت سيستم پس از استفاده از نرم افزار - مديريت پردازش ها در سيستم - مديريت Startup ويندوز - وجود حالت خودكار براي پاكسازي رم - نمايش لحظه به لحظه تغييرات در رم - افزايش كارآيي تا 95 درصد - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7 - و ...

حجم فایل: 996.89 کیلوبایت

بـرای دانلـود اینـجا را کلیـک کـنید



رایــــانه؛

از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل و يا حتي تعمير كنيد + دانلود

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer:

- قابلیت کنترل از راه دور سیستم - قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی - نمایش دسکتاپ خود برای دیگران - کنترل میزکار دیگران - اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد - عدم قطعی در ارتباط - استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده باDial-up - سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی - رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده - پشتیبانی از انواع نسخه های مختلف ویندوز - و ...

** راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید



...::: هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریـچــه فناوری اطلاعات مـجله خـبری همراه ما باشید :::...


گـزارش از سـالار واعـظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
good
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سلام لطفا برنامه برای ویندوز فون بیشتربزارین وبرنامه هارو برا هرسیستم عاملی جدا بزارین .ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۳:۱۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
خیلی خوب سایتتون
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۷:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
آقا میثم اگه برای رایانه میخوای باید نرم افزار crocodile v, nhk ;kd
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۳:۴۵ ۱۲ تير ۱۳۹۲
سلام سایتتون عالیه اگه نرم افزارفیزیک وشیمی داخلش قراربدین
Iran (Islamic Republic of)
فروغ
۲۳:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
سلام لطفا مرورگر اینترنتی برای موبایل (سیمبان) هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
yaser
۲۰:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
نرم افزارهای اخرهفته ی خودرا هرهفته برای منم بفرستید باتششششششکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
ممنون بخاطر برنامه های جامع و توضیحات کامل
Iran (Islamic Republic of)
حسن محمدی
۱۹:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
از شما برای در اختیار گذاشتن نرم افزارهای روز دنیا برای استفاده علاقه مندان تشکر می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام. اگـــــــــــــــــــــــر وقت کــــــــــــــردید لطفا نرم افزار تایپ آسان و سریع را اصلاح کرده و در دسترس قــــــــــــــــــــرار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی خسروی
۰۱:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی ممنون ازبرنامه هاتون؛دم همتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام .
خیلی ممننون ازاینکه این همه زحمتی که میکشید
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام دستتون درد نکنه عالیه خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
مژگان ومولود بیاتی
۱۰:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام
واقعآآآ ممنون از همه زحماتتون ،سایتتون فوق العاده ست پـــــــــــــــــــیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
salman
۰۰:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۲۳:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
با سلام واقعا عالیه . نرم افزار سیمبیان 3 بیشتر معرفی کنید
Germany
سامان حسيني
۲۱:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام خيلي عالي بود فقط نرم افزار هاي بيشتري براي جاوا بزاريد
Germany
سامان حسيني
۲۱:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام خيلي عالي بود فقط نرم افزار هاي بيشتري براي جاوا بزاريد
Germany
سامان حسيني
۲۱:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام خيلي عالي بود فقط نرم افزار هاي بيشتري براي جاوا بزاريد
Germany
سامان حسيني
۲۱:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام خيلي عالي بود فقط نرم افزار هاي بيشتري براي جاوا بزاريد
Germany
سامان حسيني
۲۱:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام خيلي عالي بود فقط نرم افزار هاي بيشتري براي جاوا بزاريد
Iran (Islamic Republic of)
اشکان دسته گلی ازملایر
۱۲:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعابی نظیربود
Iran (Islamic Republic of)
اشکان دسته گلی ازملایر
۱۲:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعابی نظیربود
Iran (Islamic Republic of)
matin
۱۴:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار سرگرمی هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
matin
۱۴:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار سرگرمی هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی عالی بود فقط به نظرمن بازهم اگربیشتر بشود خوب است.
Iran (Islamic Republic of)
anita
۱۹:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
tanx khob bod
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
بیشتر برای رایانه نرم افزار قرار بدید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد آذرپور
۱۸:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
بسیار،بسیار عالی ممنون از زحمات و حسن انتخاب شما عزیزان در مورد نرم افزارهای کاربردی با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
abedin
۱۴:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
نثل همیشه عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
حمید افتخاری
۰۸:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام لطفا برنامه های مهندسی برای نقشه برداری و راه سازی و اموزش اتوکد و لند قرار بدین ممنون افتخاری
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۰۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام واقعا عالیه خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۹:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۹:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
لطفا نرم افزارهای مکینتاش هم برای دانلود بزارین
Iran (Islamic Republic of)
MOHSEN
۱۷:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
لطفا سرگرمی هم رو سایت قرار بدین.
United States of America
REZA
۱۲:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
ممنون از شما برنامه هاى خوب كار بردى بود
آخرین اخبار