رئیس پارک علم و فناوری اصفهان؛

جشنواره شیخ بهایی، ویترین مناسب برای سرمایه گذاران و صاحبان ایده

جشنواره شیخ بهایی به دلیل حضور بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبان ایده ویترین مناسبی برای سرمایه گذاران و صاحبان ایده محسوب می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ،شیخ زین الدین رئیس پارک علم و فناوری اصفهان صبح امروز در افتتاحیه نهمین جشنواره ملی کارآفرینی شیخ بهایی طی سخنرانی گفت: امسال با توجه به شعاری که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده در حوزه سیاسی مهم ترین اتفاق انتخابات ریاست جمهوری است و یکی از جلوه های بدیع فعالیت و توسعه شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: پژوهش گران کشور در حوزه توسعه علمی درخشش زیادی داشتند به طوری که اگر بخواهیم از این سرمایه گذاری ها نتیجه بگیریم متوجه پیشرفت و رشد علمی کشور می شویم.

شیخ زین الدین تصریح کرد: هم اکنون 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند که ما مدلی برای فعالیت هر چه بیشتر این شرکت ها و دستاوردهای علمی آنان را بررسی و مورد پیگیری قرار می دهیم.

وی اظهار داشت: جشنواره شیخ بهایی به دلیل حضور سرمایه گذاران و صاحبان ایده ویترین مناسبی برای سرمایه گذاری و البته صاحبان ایده محسوب می شود چنانچه بورس عرضه و فروش فناوری یکی از تبلورهای جدی محسوب می شود که در حال اقدام و راه اندازی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار