با انتشار بیانیه‌ای؛

226 دانشجوی دانشگاه امیرکبیر از "جلیلی" برای نامزدی در انتخابات رياست جمهوري دعوت کردند

عملکرد انقلابی، عزتمندانه­ و شجاعانه شما در راهبری انقلابی سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی در مذاکرات 5+1، یادآور غرور و عزتمندی سربازان سپاه اسلام در مواجهه با ابرقدرت‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، 226 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی بیانیه‌ایی با اشاره به اینکه درگیر بودن لحظه به لحظه و مستمر با مسائل کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی نظام در شورای عالی امنیت ملّی کشور، طراحی و مدیریت حلقه‌های کارشناسی و برنامه‌ریزی عملیاتی برای حل و فصل تهدیدات داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی و درک دقیق و نظام‌مند از انقلاب اسلامی یکی از نقاط قوّت جلیلی است، از وی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.
 
متن کامل نامه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«کسانى هم که می‌خواهند صلاحیت‌ها را ملاحظه کنند و بر اساس آن تصمیم‌گیرى کنند، همه چیز را در کنار هم باید ببینند. رئیس جمهور، هم باید کارى باشد، هم باید مردمى باشد، هم باید مقاوم باشد، هم باید ارزشى باشد، هم باید باتدبیر باشد، هم باید پابند به قوانین و مقررات باشد - مجرى قانون است - هم باید درد مردم را احساس کند، هم باید طبقات مختلف مردم را ببیند؛ اینها خصوصیاتى است که در انتخاب آن کسى که ما میخواهیم کلید اجرائى کشور را به او بسپردیم، نقش دارد»امام خامنه ای 16/02/1392
 
«نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسى و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛ ثانیاً داراى روحیه‌ مقاوم باشد. این ملت اهداف بلندى دارد، کارهاى بزرگى دارد، تسلیم نیست، کسى نمی‌تواند با این ملت با زبان زور حرف بزند. کسانى که در رأس قوه‌ى اجرائى قرار می‌گیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛ این یکى از شرطهاى لازم است. ثالثاً انسانهاى با تدبیرى باشند، با حکمت باشند. ما در سیاست خارجى گفتیم «عزت و حکمت و مصلحت»؛ در اداره‌ى کشور هم همین جور است، در مسائل داخلى هم همین جور است، در اقتصاد هم همین جور است؛ باید با برنامه، با حکمت، با تدبیر، با نگاه بلندمدت و همه‌جانبه، با یک هندسه‌ى صحیح کارها را مشاهده کنند، نگاه کنند، وارد میدان شوند... سیاست­هاى اقتصاد باید سیاست­هاى «اقتصاد مقاومتى» باشد... رابعاً باید تهذیب اخلاقى داشته باشد؛ نپرداختن به حواشى» امام خامنه ای  07/02/1392
 
انقلاب اسلامی در برهه‌ای حسّاس و جهان در پیچش تاریخی عظیمی قرارگرفته و افول نظام سلطه در برابر رویش تمدّن اسلامی شدتی دوچندان به خود گرفته است و مستضعفین جهان از آمریکای لاتین تا شرق آسیا چشم به جمهوری اسلامی و دل به مواضع اصولی اش در جهان بسته اند. امّا در داخل کشور عده­ای آگاهانه یا ناآگاهانه بر طبل تو خالی ارتجاع می­کوبند و جریان اشرافیت اقتصادی و سیاسی و ارتجاع تکنوکرات های سال های خاکستری، با گستاخی هرچه تمام­تر ناکارآمدی دوره حاکمیت خودشان را به فراموشی سپرده اند و موذیانه با دست آویز قراردادن برخی اشتباهات در حال طرح ریزی و تلاش برای دورکردن فضای انقلابی جامعه از آرمان های اصیل و دوباره احیا شده­ی انقلاب 57 هستند. نئو تکنوکرات ها و آنهایی که در شانزده سال حاکمیت­شان بی اعتنا به رهنمود های اقتصادی امام خامنه­ای موجب شکسته شدن پایه های اقتصادی کشور شده اند و با ارائه­ی بسته های راهبردی سازشکارانه در قالبی وجیه و مدلی توسعه گرا_که در آن اقتصاد کشور با رکود نبض سیاست خارجی تنظیم و رونق می یابد_در حال جویدن استخوان بندی اصولی سیاست های انقلابی جمهوری اسلامی ایران _ که امید همه ی مستضعفین عالم است_ هستند و برخی دیگر از آنها با صحنه آرایی در حال القای فضای یاس و ناامیدی در جامعه نسبت به ارزش های اساسی انقلاب اسلامی می باشند و در تلاش برای پایین آوردن حد انتظار مردم از افقهای والای خویش هستند. امّا دلبستگان به اسلام ناب محمدی و طلایه داران بیداری امت اسلامی مصرانه در پی فتح قله های تعالی ایران اسلامی و گسترش نفوذ روزافزون آرمان های انقلاب اسلامی در جهان هستند و نه تنها خود را محدود به مرز های جغرافیایی نمی دانند، بلکه انتظار رفع ظلم و فساد در سراسر جهان و مبارزه تا پیروزی نهایی حق بر باطل را دارند.
 
از طرف دیگر دشمنان قسم خورده­ی این انقلاب از ابراز حقد و غضب، کوتاهی نمی­کنند و از هر طریق به دنبال القای عزلت مردم از آرمان‌های انقلاب هستند که امام و امت در فرصت­های مختلف جواب­های دندان­شکنی به آنها داده­اند. ­
 
با عنایت حضرت حق تعالی حضور چشمگیر و پر فروغ ملّت ایران در انتخابات بار دیگر از طرفی مهر تائیدی بر حماسه­ی سوم تیر خواهد زد. گفتمانی که رسالت خود را زدودن غبار مهجوریت از ارزش هایی هم چون ولایتمداری، ساده زیستی، مردمی بودن و خدمت به مردم، ضدّیت با اشرافیگری، عدالت اجتماعی و اخلاص و تشکیل جبهه مستضعفین می دانست و از طرف دیگر ضربه نهایی را در انتخابات آتی بر پیکر بیجان استکبار وارد خواهد کرد.
 
بر دوست­داران نظام اسلامی پوشیده نیست که در این دهه که به تدبیر امام خامنه ای، دهه­ی پیشرفت و عدالت نامیده شده، نیاز به حضور فردی در راس قوه مجریه است که بیش از همه دلبسته آرمان های انقلاب اسلامی باشد و در عین جوان و انقلابی بودن با تکیه بر عدالت که به فرموده­ی مقام معظّم رهبری « تکیه‌ى بر عدالت، اساسى‌ترین و محورى‌ترین اصلِ یک حرکت الهى است.

 ادامه‌ى کار همه‌ى انبیا و مصلحان بزرگ تاریخ است.  .... عدالت، شعار اصلى و هدف بزرگ انقلاب اسلامى و نظام جمهورى اسلامى بوده و هست» همه جانبه و با حفظ اصول اساسی انقلاب، راه روشن پیشرفت را برای ملّت اسلامی ایران و همه ی مستضعفین هموار کند. پیشرفتی که همراه و همگام با عدالت است؛ نه پیشرفتی که در زیر سایه­ی دولت توسعه گرا و با اتّخاذ سیاست های لیبرالی منجر به له شدن قشر مستضعف در زیر چکمه های اشرافیّت و سرمایه پرستی می شود. و نه پیشرفتی که با هزینه­ی نادیده گرفتن اصول اساسی انقلاب در صحنه ی سیاست خارجی و در پیش گرفتن سیاست مسامحه و ترس نسبت به ابرقدرت های پوشالی حاصل شود.
 
برادر انقلابی جناب آقای سعید جلیلی
 
عملکرد انقلابی، عزت مندانه­ و شجاعانه شما در راهبری انقلابی سیاست های اصولی جمهوری اسلامی در مذاکرات 5+1، یاد آور غرور و عزت مندی سربازان سپاه اسلام در مواجهه با ابرقدرتها در دوران هشت سال دفاع مقدس است. شما در این مدّت نشان دادید که چگونه می توان در عرصه های دیپلماتیک، انقلابی بود و بدون مسامحه کاری و با تلفیق حکمت و مصلحت و عزت، حق انقلاب را در صحنه ی سیاست بین الملل ادا کرد و از موضع عزّت و اقتدار انقلابی، ظالمان و خونخواران جهانی را بر جای خود نشاند.
 
درگیربودن لحظه به لحظه و مستمر شما با مسائل کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی نظام در شورای عالی امنیت ملّی کشور، طراحی و مدیریت حلقه های کارشناسی و برنامه ریزی عملیاتی برای حل و فصل تهدیدات داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی و درک دقیق و  نظام مند از انقلاب اسلامی یکی دیگر از نقاط قوّت شما است.
 
اعتقاد داریم که معیارهایی همچون تقوا، ایمان قلبی و فهم دقیق از انقلاب اسلامی، ساده زیستی، مردمی بودن و اعتقاد به نقش جایگاه، باور و تعهد مردم و نهادهای مردمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، عدالتخواه بودن و جدیّت در مبارزه با فساد، دور بودن از باندبازی های سیاسی و حواشی معمول در سیاست، مدیریت انقلابی و تحوّل گرا در شکستن ساختارهای بوروکراتیک، تعارف نداشتن با اصحاب قدرت و رسانه و اشرافیت، جوان و با نشاط بودن در رئیس جمهوری اسلامی ایران باید پررنگ باشد. معتقدیم جنابعالی تا حدّ شایسته ای حایز این مولفه ها هستید.
 
ما دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عنایت به موارد مطرح شده در این نامه و فضای سیاسی جامعه حضور شما را در صحنه ی انتخاباتی کشور فرصتی عظیم برای تبیین رسالت های دولت اسلامی در راستای محقّق کردن عدالت علوی در دهه  پیشرفت و عدالت می دانیم و از شما دعوت می کنیم تا در این عرصه ی عظیم حضور یافته و امید که با توکل بر خداوند متعال و جهد بی‌وقفه در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی، بتوانیم نویدهای برآمده برای حیاتی طیبه را به سرانجام برسانیم.
 
ابراهیم رضوانی بروجنی(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
ابراهیم کریمی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
ابوالفضل حسنی(دکتری مکانیک)
 
ابوالفضل کریمیان(کارشناسی مهندسی پزشکی)
 
احسان پرنیان(کارشناسی مهندسی پزشکی)
 
احسان مغاری(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
احمد خواجه پور(کارشناسی مهندسی معدن)
 
احمد رضاکرمی(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
احمد سهرابی(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
احمد کوهخوایی (کارشناسی مهندسی صنایع)
 
ارشیا محمودی(ارشد مهندسی هوافضا)
 
اسماعیل عشوری مقدم( کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
افشین میرزائی(فارغ التحصیل مهندسی صنایع)
 
اکبر سلطانی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
امضا محفوظ (فارغ التحصیل مهندسی صنایع)
 
امضا محفوظ (کارشناسی مهندسی عمران)
 
امضا محفوظ (کارشناسی مهندسی هوافضا )
 
امضا محفوظ (کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
امضا محفوظ( ارشد مهندسی مکانیک)
 
امضا محفوظ( دکتری نفت)
 
امضا محفوظ( کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
امید تهرانی(مهندسی کشتی سازی)
 
امید فردوس(مهندسی کشتی سازی)
 
امیر احمدی (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
امیر حسین یوسفی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
امیر عسگری(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
امیر غیاثی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
امیر محمد غلامیان(کارشناسی مهندسی معدن)
 
امیرحسین مومن آبادی( کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
امیرعباس محمدی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
امیرکاویانی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
امیرمحمد صبحانی(کارشناسی مهندسی پزشکی)
 
امین اکبری(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
امین حقیقی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
آرش برجی خانی(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
بابک رکاب دار(کارشناسی علوم کامپیوتر)
 
بهرام جهانشاهی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
پوریارمضانی(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
پیمان غلامی(کارشناسی مهندسی هوا فشا)
 
پیمان نجاتی (کارشناسی مهندسی صنایع)
 
جابر عزیزی(کارشناسی مهندسی نفت)
 
جمال هادیان(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
جواد مسیبی(کارشناسی مهندسی برق)
 
حامد اصلانیان(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
حامد بخشیانی(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
حامد رحیمی(کارشناسی مهندسی نفت)
 
حامد شمشیری(کارشناسی مهندسی معدن)
 
حبیب الله ظفریان ریگکی(کارشناسی مهندسی نفت)
 
حبیب زینلی(ارشد مهندسی برق)
 
حسن زارعی(کارشناسی مهندسی کامپیوتر)
 
حسنعلی مروج(کارشناسی مهندسی برق)
 
حسین بانکی(کارشناسی مهندسی پزشکی)
 
حسین بحرینی(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
حسین جعفری(ارشد فیزیک)
 
حسین حیدری(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
حسین رضایی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
حسین سلیمانی(فارغ التحصیل مهندسی عمران)
 
حسین صفری( دکتری نفت)
 
حسین عبادی فر(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
حسین عباسی(فارغ التحصیل مهندسی مکانیک)
 
حسین فاضلیان(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
حسین فتح اللهی (ارشد مهندسی پلیمر)
 
حمید ترکاشوند(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
حمید حیدری (ارشد مهندسی نفت)
 
حمید رضا دریکوند(مهندسی صنایع)
 
حمیدرضا رنجبرزاده ( کارشناسی مهندسی نساجی)
 
حمیدرضا عظیمی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
حمیدرضاشاداب کیا(کارشناسی مهندسی نفت)
 
حمیدموگویی(ارشد مهندسی هسته ای)
 
خانم اسدی(کارشناسی مواد)
 
خانم حسنی(کارشناسی مهندسی پلیمر)
 
خانم حسین زاده(کارشناسی هوافضا)
 
خانم حضرتی (کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
خانم خاجی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
خانم خانجانی(کارشناسی ریاضی)
 
خانم خسروی(کارشناسی کامپیوتر)
 
خانم دالوند(کارشناسی فیزیک)
 
خانم رضایی(مهندسی پلیمر)
 
خانم زارعیان(کارشناسی فیزیک)
 
خانم ساویزفر(فیزیک)
 
خانم صابری فر(دکتری علوم کامپیوتر)
 
خانم صحبت لو(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
خانم صمدی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
خانم عباسی (ارشد مهندسی نساجی)
 
خانم علی اکبری (ارشد سیستم های هوشمند)
 
خانم فرمانی(ارشد فیزیک)
 
خانم متولی پور(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
خانم محمودی(کارشناسی مهندسی شیمی)
 
خانم ملکی(کارشناسی پلیمر)
 
خانم میری(ارشد مهندسی هوافضا)
 
خانم همّتی(کارشناسی مهندسی شیمی)
 
خانم یگانه(کارشناسی پلیمر)
 
داوود سلیمان زاده(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
رضا امامی پور(کارشناسی مهندسی برق)
 
رضا دنیوی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
رضا زارعی(کارشناسی مهندسی برق)
 
رضا شمس الدینی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
رضا عسکری(ارشد مهندسی عمران)
 
رضا قنبری(کارشناسی علوم کامپیوتر)
 
رضا لطیفی پور(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
روح الله دهقانی(فارغ التحصیل عمران)
 
سجاد اکبری(فارغ التحصیل مهندسی معدن )
 
سجاد گل محمدی(ارشد مهندسی صنایع)
 
سجاد هلاکویی(کارشناسی مهندسی برق)
 
سروش برادران(مهندسی شیمی)
 
سعید ترفان( ارشد مهندسی عمران)
 
سعید جعفری(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
سعید رشیدی(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
سعید سیاووشی(کارشناسی مهندسی نفت)
 
سیاوش محترمی(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
سید بشیر اجله (ارشد مهندسی هوا فضا)
 
سید حسام الدین مرتضوی(کارشناس مهندسی عمران)
 
سید حمید سهرابی( مهندسی دریا)
 
سید عباس حسینی( کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
سید علی احمدی(فارغ التحصیل مهندسی شیمی)
 
سید علی غفاریان(کارشناسی مهندسی برق)
 
سید علی محمدپور( کارشناسی مهندسی نساجی)
 
سید مجید حسینی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
سید مصطفی رفیعی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
سید مهدی کاظمی (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
سیدمحمد حسن صفوی(ارشد مهندسی کامپیوتر)
 
صادق محمدی( دکتری مکانیک)
 
صادق میرزاده مفرد(فارغ التحصیل مهندسی صنایع)
 
صالح لطفی(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
عارف بختیاری(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
عارف فخر علی( ارشد مهندسی نساجی)
 
عباس غلامیان(کارشناسی مهندسی عمران)
 
عبدالله بی غم(ارشد مهندسی دریا)
 
عبداله صلواتی(کارشناسی مهندسی مواد)
 
علی اصغرروح الامین(کارشناسی مهندسی معدن)
 
علی اکبر خلیلی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
علی اکبری(کارشناسی فیزیک)
 
علی بابایی(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
علی تقی زاده(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
علی جدی ( ارشد مهندسی نساجی)
 
علی حاجی هاشمی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
علی داورزنی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
علی شاکری(فارغ التحصیل عمران)
 
علی صانعی(فارغ التحصیل مهندسی صنایع)
 
علی عیوضی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
علی غیبی ( ارشد مهندسی نساجی)
 
علی محمودی (کارشناسی مهندسی معدن)
 
علیرضا استرابی(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
علیرضا آزادمهر(کارشناسی مهندسی معدن)
 
علیرضا حنیف زاده (فارغ التحصیل  فیزیک)
 
علیرضا دهقانی(کارشناسی فیزیک)
 
علیرضا فرجی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
علیرضا لطیفی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
علیرضا متاجی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
علیرضا نصرالله نژاد( کارشناسی مهندسی نفت)
 
فاضل تقی زاده(فارغ التحصیل مهندسی نفت)
 
فرشاد خدیور(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
فرشاد قلایی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
فواد بیات (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
فواد نیکوکار(کارشناسی مهندسی برق)
 
فیاض محمد باقری(دکتری فیزیک)
 
مجتبی رحمانی(کارشناسی کشتی سازی)
 
مجتبی مالکی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
مجید رحیمی(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
محسن رشیدی( ارشد فیزیک)
 
محسن شعبانی(کارشناسی مهندسی برق)
 
محسن صادقیان(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
محسن کشوری(کارشناسی مهندسی پلیمر)
 
محسن محمد نژاد(کارشناسی مهندسی پلیمر)
 
محسن محمد نژاد(کارشناسی مهندسی عمران)
 
محمد اکبری مطلق (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
محمد بابابیک(کارشناسی مهندسی برق)
 
محمد ترک یلماز(فارغ اتحصیل فلسفه ی علم)
 
محمد جواد محمدی (فارغ التحصیل  فیزیک)
 
محمد جوکار(مهندسی کشتی سازی)
 
محمد حرمی(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
محمد حسین پیروی(کارشناسی مهندسی معدن)
 
محمد حسین فائد شرف(دکتری  فیزیک)
 
محمد حسین هوشمند( کارشناسی مهندسی نساجی)
 
محمد رضا رهبری(کارشناسی مهندسی نفت)
 
محمد رضا روشنائی(ارشد مهندسی عمران)
 
محمد رضا سید احمد (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
محمد رضا کریمی(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
محمد زبانران(کارشناسی فیزیک)
 
محمد زرگر(کارشناسی مهندسی عمران)
 
محمد زند راد(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
محمد سالاری(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
محمد سلیمی(کارشناسی مهندسی پزشکی)
 
محمد شاکر(کارشناسی مهندسی نفت)
 
محمد شریف قیصری(کارشناسی ریاضی)
 
محمد شریفیان(کارشناسی مهندسی برق)
 
محمد صادقی(کارشناسی مهندسی برق)
 
محمد علی حسین دوست(کارشناسی مهندسی پلیمر)
 
محمد فدایی(فارغ التحصیل مهندسی صنایع)
 
محمد قاجار(کارشناسی مهندسی عمران)
 
محمد کیمیا قلم(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
محمد نادی(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
محمدجواد بهنام(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
محمدعلی عبدالهی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
محمدعلی قرابکلو(کارشناسی مهندسی برق)
 
محمرضا رفیعی(کارشناسی مهندسی کامپیوتر)
 
مرتضی پور اعتمادی(کارشناسی مهندسی هوا فضا)
 
مرتضی رضایی ( کارشناسی مهندسی نساجی)
 
مرتضی موحدی(کارشناسی مهندسی عمران)
 
مسعود آقایی(فارغ التحصیل مهندسی صنایع)
 
مسعود حیدری(ارشد مهندسی هوافضا)
 
مسعود خاکی نژاد(کارشناسی مهندسی عمران)
 
مسعود کبگانیان(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
مسعود کریمی (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
مصطفی اسدی(مهندسی مکانیک)
 
مصطفی آمره (کارشناسی مهندسی نساجی)
 
مصطفی زارعی(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
مصطفی فلاحی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
مهدی اباذری(کارشناسی مهندسی صنایع)
 
مهدی باختری(کارشناسی مهندسی هوافضا و مهندسی کامپیوتر)
 
مهدی جعفری(ارشد مهندسی مکانیک)
 
مهدی سلامات(کارشناسی مهندسی نفت)
 
مهدی صدقیانی(کارشناسی مهندسی مکانیک)
 
مهدی فراش(کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
مهدی کیانی(کارشناسی مهندسی پزشکی)
 
مهرداد اسفندیار(کارشناسی ریاضی)
 
میثم ایزدمهر(دکتری فیزیک)
 
میثم رستم نژاد(کارشناسی مهندسی کامپیوتر)
 
میلاد جلیل زاده(کارشناسی مهندسی کشتی سازی)
 
میلاد رازقندی(کارشناسی مهندسی نفت)
 
میلاد رشیدی خواه( کارشناسی مهندسی هوافضا)
 
ناصر عباسی (ارشد مهندسی مکانیک )
 
هادی مهدوی بصیر(دکتری نفت)
 
وحید دهقانی(کارشناسی ریاضی)
 
وحید عبادی( ارشد مهندسی نساجی)
 
یوسف نیک منش( ارشد مهندسی مکانیک )

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار