سينما در هفته اي كه گذشت؛

هیاتی دیگر برای بازگشایی خانه سینما/ عیادت از ابوالفضل پورعرب

جواد شمقدری طی حکمی برای بازگشایی خانه سینما هیات پنج نفره از اهالی سینمابه همراه هیات ساماندهی صنوف را تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، درحالی سینما روزهای خود را سپری می کند که همچنان بحث داغ بازگشایی خانه سینما ادامه داردبه طوری که جواد شمقدری از انتخاب یک هیات پنج نفره از اهالی سینما به همراه هیات ساماندهی صنوف برای بازگشایی خانه سینما با مدیریت مهدی عظیمی خبر داد که پیش از این هیات هفت‌نفره‌ای برای تدوین اساس‌نامه‌ی خانه‌ی سینما تشکیل‌شده بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز درباره‌ی بازگشایی خانه سینما در روزهای پایانی دولت دهم گفت: کارها روال خود را طی می‌کنند و نتایج آن اعلام می‌شود همچنین در این میان مشایی مشاور رییس‌جمهور نیز اغلام کرد خانه سینما در دولت دهم بازگشایی خواهد شد.
البته محمد مهدی عسگرپور نیزمطرح کردن پسوند خانه سینما با جمهوری اسلامی بهانه جویی مسئولان برای تلف کردن وقت و کشاندن بازگشایی خانه سینما را به دوره بعد دانست.
همچنین خبری مبنی بر جشنواره "یاس" از سوی محمد عباسیان اعلام شد و براین اساس «مقصود جباری» را به عنوان مدیر اجرایی ، «مهدی حقیقی» را به عنوان مدیر امور استان‌ها و «علی قاسمی»را به عنوان مدیر بخش بین‌الملل دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران منصوب کرد.
رییس‌جمهور دوشنبه شب به صورت سرزده در منزل پدری ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور یافت و ضمن عیادت از این بازیگر مشهور سینمای کشور، در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت./ي2

گزارش از فائزه آقابابايي.
برچسب ها: خانه سینما ، پورعرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار