رضايي در جمع خبرنگاران:

مقام معظم رهبري همان نظري را که به همه کانديداها دادند، به من هم دادند

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: دو - سه ماه پيش با مقام معظم رهبري ملاقات کردم و سپس سفرهاي استاني ام را آغاز کرده و ايشان همان نظري را که به همه کانديداها دادند، به من هم دادند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، "محسن رضايي" کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران و در حاشيه ثبت نامش در وزارت کشور در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اگر شوراي نگهبان به خاطر راه اندازي کارناوال خياباني وي را رد صلاحيت کند، واکنشش چيست؟ اظهار داشت: بنده پايبند به قانون هستم و حتما به آن عمل مي کنم.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اگر پيروز انتخابات شود ارتباطش با مراجع چگونه خواهد بود؟ ‌گفت: بنده اهانت به مراجع را يک خط قرمز براي خودم اعلام مي‌کنم و سعي خواهم کرد که کسي وارد حريم تضعيف مرجعيت نشود و در همه کارها بعد از مشورت با مقام معظم رهبري با مراجع مشورت مي کنم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه برخي از خبرها حاکي از ديدار وي با مقام معظم رهبري براي مشورت کردن درباره کانديداتوري اش در انتخابات دارد، که در اين باره اظهار داشت: بنده دو - سه ماه پيش با مقام معظم رهبري ملاقات کردم و بعد از ملاقات با ايشان سفرهاي استاني‌ام را آغاز کردم و مقام معظم رهبري همان نظري را که به همه کانديداها دادند به من هم دادند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رهبری ، رضایی ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار