شهرداری منطقه 18:

احداث و راه اندازی خط خلیج فارس، بلوار مهتدی، بوتان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح احداث و راه اندازی خط خلیج فارس، بلوار مهتدی و بوتان در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح احداث و راه اندازی خط خلیج فارس، بلوار مهتدی و بوتان به منظور رفاه حال شهروندان در منطقه 18 اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: طرح احداث و راه اندازی خط خلیج فارس، بلوار مهتدی، و بوتان در آینده ای نزدیک از خیابان خلیج فارس به داخل منطقه 18 با توجه به نیاز منطقه، تقاضای شورایاری و بررسی کارشناسی شهرداری منطقه 18 اجرا می شود.

سالمی با اشاره به لزوم اجرای این طرح گفت: با توجه به بررسی و نتایج به دست آمده از سوی شهرداری منطقه 18، خیابان خلیج فارس با برداشت مسافر از داخل خیابان خلیج فارس و مجله نوروز آباد، از طریق ثارالله با بلوار مهتدی، بلوار معلم، در ادامه خیابان تختی و پایانه بوتان، لزوم احداث و راه اندازی خط خلیج فارس مهتدی و بوتان در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 افزود: با برگزاری جلسات متعدد و انجام توافقات با اتوبوسرانی تهران، امیدواریم در آینده ای نزدیک این خط احداث و راه اندازی شود./ز

برچسب ها: مهتدی ، خلیج فارس ، بوتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار