مدیر کل دفتر ارتباط صنعت با جامعه تأکید کرد:

توسعه فرهنگ اسلامی و دینی با تولید بازی­های ملی رایانه­ای

مدیر کل دفتر ارتباط صنعت با جامعه دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه فرهنگ اسلامی و دینی با تولید بازی­های ملی رایانه­ای تأکید کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داود ثمری مدیر کل دفتر ارتباط صنعت با جامعه در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ملی رایانه­ای که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد، گفت: عزم و اراده کشور بر بومی سازی بازی­های رایانه­ای متمرکز است چرا که بازیهای موجود که اکثر دل مشغولی­های فرزندان ما را به خود اختصاص داده است از نظر روان شناختی تأثیر مثبتی روی آنها نمی­گذارد و همچنین ارزش­های فرهنگی کشورمان هیچ جایگاهی در آنها ندارد.
 
وی با تأکید بر توسعه فرهنگ اسلامی و دینی با تولید بازی­های ملی رایانه­ای اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید مدیریتی خود توسعه فرهنگ را به عنوان یکی از مباحث جدی و اساسی در دستور کار خود قرار داده است.
 
مدیر کل دفتر ارتباط صنعت با جامعه از جمله ویژگی­های مسابقات امسال را حضور شرکت­های بازی ساز در لیگ آزاد دانست و تصریح کرد: این فرصت خوبی را برای تجاری کردن محصولات فراهم می­کند.
 
وی افزود: شرکتهای بازی ساز از توان و استعداد تیم­های دانشگاهی در جهت بازاریابی محصولات خود استفاده کنند.
 
ثمری با اشاره به راه اندازی 200 شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت دکتر فرهاد دانشجو از اینگونه شرکتها گفت: تیم­های دانشگاهی شرکت کننده در مسابقات ملی بازی سازی رایانه­ای در صورت فعالیت در قالب شرکت­های دانش بنیان می­توانند از مزایای آنها بهره­مند شوند.
 
وی با اشاره به شورای ساماندهی مسابقات معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این شورا دارای 5 کمیته است که مسابقات ملی بازی سازی رایانه­ای زیر نظر کمیته روباتیک ساماندهی می­شود.
 
ثمری تصریح کرد: بر اساس آیین نامه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویانی که در مسابقات ملی صاحب مقام شوند، اجازه ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را خواهند داشت.
 
وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقات ملی بازی سازی رایانه­ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار امیدواری کرد این دانشگاه برند بازی­ سازی رایانه­ای در کشور شود.
 
گفتنی است در این مراسم دکتر مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای، دکتر ساداتی نژاد معاون امور حقوقی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دكتر دياري رئيس واحد كاشان و دکتر صحافی مدیر کل  فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند./ز2
برچسب ها: رایانه ای ، بازی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار