مشهد/

آینده اقتصاد روستایی کشور روشن نیست

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: آینده اقتصاد روستایی کشور روشن نیست.

غلامحسین شافعی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: مسئولان امور اجرایی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اقتصاد روستایی توجه بیشتری داشته باشند زیرا اقتصاد روستایی دچار مشکلات خاصی شده و آینده آن روشن نیست؛ و زعفران به عنوان یک محور شاخص در اقتصاد روستایی در دو استان خراسان‌رضوی و جنوبی مورد توجه قرار بگیرد.

شافعی افزود: با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد زعفران در جمهوری اسلامی ایران باید به بهر‌ه‌برداران محروم دو استان خراسان‌رضوی و جنوبی توجه ویژه‌ای شود زیرا عدم توجه کافی به این محصول یک جفای بزرگ به اقتصاد کشور و روستائیان این دو استان است.

وی ادامه داد: ارزش زعفران بسیار بالا است بنابراین مسئولان در تصمیم‌گیری در مورد این کالای ارزشمند صادراتی ایران شورای ملی زعفران را یاری دهند.

رئیس شورای ملی زعفران ایران با بیان اینکه به همان میزان که خراسان‌رضوی در تصمیم‌گیری برای زعفران دخیل است خراسان‌جنوبی نیز نقش دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان خراسان‌جنوبی نسبت به موضوع زعفران و مسائل آن بی‌تفاوت هستند و در جلسات شورای ملی زعفران ایران حضور پیدا نمی‌کنند/س 

برچسب ها: آینده ، اقتصاد ، روشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.