رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل:

اعزام جوانان بسیجی جهادگر اردبیل به عتبات برای اجرای کارهای عمرانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با نمایندگی عتبات عالیات در اردبیل به توافق رسیدیم تا جمعی از جوانان بسیجی جهادگر را از اقشار مختلف به کربلا اعزام کنیم تا کارهای عمرانی و اجرایی را در عتبات عالیات انجام دهند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حمید امیریان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های جهادی و اردوهای هجرت در آستانه فصل تابستان اظهار داشت: ما توافقات خود را با دستگاه‌های اجرایی انجام دادیم تا بتوانیم کارهای مربوط به عمران و آبادانی روستاها را به همت جوانان بسیجی اعم از خواهر و برادر به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد یکی از آثار و نتایج فعالیت‌ها و اقدامات بسیجیان و جهادگران را مشاهده خواهیم کرد به طوری که قرار است به همین مناسبت 10 باب مسجد که در مناطق روستایی و به همت بسیجیان جهادگر اجرایی و عملیاتی شده است به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل یادآور شد: در کنار این 10 باب مسجد، دو باب غسالخانه را نیز به همین مناسبت در روستاهای نیر و مشگین‌شهر افتتاح خواهیم کرد.

اعزام جوانان بسیجی جهادگر به عتبات عالیات برای کار عمرانی

امیریان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما با نمایندگی عتبات عالیات در استان اردبیل به توافق رسیدیم تا جمعی از جوانان بسیجی جهادگر را از اقشار مختلف به کربلا اعزام کنیم تا کارهای عمرانی و اجرایی را در عتبات عالیات انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: تمام هزینه‌های مربوط به این سفر بر عهده ماست و امیدواریم با نهایی شدن این توافقات جهادگران بسیجی استان اردبیل با شور و نشاط توان خود را برای عمران و آبادانی هر چه بهتر عتبات عالیات به نمایش بگذارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: در بخش خواهران نیز مباحث مختلف بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر تغییر سبک زندگی دارند مدنظر قرار گرفته تا الگوسازی این زندگی اسلامی – ایرانی در اولویت تبلیغ و ترویج قرار گیرد.

 امیریان در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما هر چقدر به سبک زندگی اسلامی – ایرانی روی آوریم به همان میزان آسیب‌ها و خطرات ناشی از زندگی مدرن و ماشینی برطرف خواهد شد که امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و متولیان زمینه این تغییر سبک زندگی با اشتیاق و علاقمندی خود مردم نیز فراهم آید.
برچسب ها: اردبیل ، بسیج ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.