آرا: نتيجه نگرفتيم چون جوگير شديم

سرمربي تيم واليبال بانوان گيتي پسند اصفهان گفت: متأسفانه تيم ما هم مانند ساير تيم هاي بانوان اسير جو مسابقات آسيايي شد و نتيجه نگرفت.

راحله آرا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتايج كسب شده تيم ما در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا دور از انتظار بود به هيچ عنوان فكرش را هم نمي كرديم كه اينگونه مقابل حريفان ببازيم ولي متأسفانه اين اتفاق افتاد.

سرمربي تيم واليبال بانوان گيتي پسند اصفهان تصريح كرد: در مسابقات آن چه كه تاكنون گريبان تيم هاي واليبال بانوان را مي گرفت شامل حال ما هم شد و بازيكنان اسير جو سنگين مسابقات شدند.

وي خاطرنشان كرد: در روزهاي نخست مسابقات جوگيري بازيكنان باعث شد تا نتيجه بازي ها را به حريفان واگذار كنند در روزهاي بعد هم با توجه به افت روحي و رواني شديد نتوانستند با انرژي بالا و قدرتمند مقابل حريفان ظاهر شوند و بازي خوبي ارائه نكردند.

سرمربي تيم واليبال بانوان گيتي پسند اصفهان در ادامه يادآور شد: به طور كلي شاگردانم در طول اين مسابقات فقط 40 تا 50 درصد از آمادگي و توانايي هاي خود را ارائه كردند، در صورتي كه بايد بگويم كه بانوان واليباليست ايراني به هيچ عنوان ضعيف نيستند، فقط آن ها نتوانستند شرايط لازم را براي ارائه هر چه بهتر برنامه هاي تاكتيكي به دست آورند.

آرا گفت: يكي ديگر از مشكلات ما شرايط جسماني بازيكنان بود به طوري كه به خاطر تغييرات شرايط آب و هوايي محسوس دو نفر از مهره هاي كليدي تيم از جمله فرنوش شيخي و مائده برهاني دچار بيماري سخت شدند و با وجود حضورشان در تركيب اصلي تيم اما نتوانستند قدرت واقعي خود را به نمايش بگذارند.

سرمربي تيم واليبال بانوان گيتي پسند اصفهان در ادامه افزود: ما نسبت به تيم هاي شركت كننده در اين مسابقات اطلاعات و شناخت خاصي نداشتيم ولي اگر در حد توانايي خود ظاهر مي شديم به طور قطع جايگاه پنجم را كسب مي كرديم.

وي در پايان يادآور شد: باز هم مي گويم واليبال بانوان ما توانايي و قدرت بالايي دارد اما به خاطر كم تجربگي بازيكنان اسير جو سالن مسابقات در روزهاي ابتدايي مي شوند، به طوري كه وقتي به كشور باز مي گرديم، آن ها آماده مسابقه دادن هستند./ مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار