كامرون و اوباما دور باطل مي‌زنند!

مذاكرات اخير "ديويد كامرون" و"باراک اوباما" بر سر سوريه بيانگر اين است كه لزومي ندارد براي شنيدن اخبار و ارائه اطلاعيه اي جديد از سوي اين دو مقام نفسهايتان را در سينه حبس كنيد چرا که اين دو شکست خود را در اين کشور پذيرفته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اخيرا نخست وزير انگليس به نيويورك سفر كرد. گفته شد جلسات گفتگوي وي با مقامات آمريکايي به شدت حول محور كسب و كاربوده است.

چندين ماه است كه صدايي با ترديد از پايتخيت نشينان غربي به گوش مي رسد كه:"بايد كاري انجام دهيم!" و جوابي بي جواب فرياد مي كشد "چه كاري مي شود كرد؟" و گفتگوهايي كه همچنان بي نتيجه است.

در حال حاضر سوريه در شرايط وخيمي به سر مي برد و امريكا و اروپا که با تجهيز و تحريک تروريستها به اين بحران دامن زده بود، اکنون خود نيز نمي داند در اين معرکه چه بايد بکند.

در حاليكه هيچ راه حل ديپلماتيكي صورت نمي گيرد زمزمه هايي به گوش مي رسد كه بهتر است از اين موضوع بگذريم تا اينكه تصميمات دشواري درباره آن اتخاذ كنيم. بدين معني كه اينطور احساس مي شود كه اروپا و امريكا ديگر ايده تازه اي ندارند.

امريكا پيش از اين بر اين ايده بود که از شورشيان پشتيباني كند وهمسو با راهي شود كه ورود به آن ممنوع است. 

اوباما و کامرون کنار هم ايستاده اند، هيچ كس جواب مشخصي به اين معما نمي دهد و اينگونه است كه شاهد اين هستيم كه دو رهبر در كنار هم دور باطل مي زنند!!! 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار