حداد عادل در جمع خبرنگاران:

ائتلاف پیشرفت تصمیمی برای کناره‌گیری به نفع جلیلی نگرفته است

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان گفت: تاکنون تصمیمی برای کناره‌گیری ائتلاف پیشرفت به نفع سعید جلیلی گرفته نشده است؛ در شرایط کنونی واجب است که اصولگرایان وحدت کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم مرتضایی‌فر در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اعضای ائتلاف سه‌گانه به نفع سعید جلیلی کناره‌گیری کردند یا خیر، گفت:‌ کسی چنین حرفی نزده و چنین تصمیمی هم گرفته نشده است.  
 
وی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به ورود آیت‌الله هاشمی به انتخابات امکان اجماع اصولگرایان بر روی یک فرد وجود دارد یا خیر؟ اظهار داشت: هم امکانش هست و هم واجب است که چنین کاری را آنها انجام دهند.  
 
حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جلیلی به ائتلاف 1+2 وارد شده است یا خیر؟ افزود: اگر رای جلیلی جهش پیدا کند ائتلاف سه‌گانه این واقعیت را نادیده نمی‌گیرد، اما باید زمان بگذرد و ببینیم که آراء وی چه تغییری می‌کند.  
 
عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قالیباف هم با کنار رفتن اعضای 1+2 به نفع جلیلی همراه است یا خیر؟ تصریح کرد: بله، هیچ کسی در حال حاضر به نفع کسی کنار نمی‌رود و ما گفتیم اگر آرای جلیلی قابل توجه شود ائتلاف سه‌گانه به آن توجه می‌کند و نظرسنجی‌ها نیز در این مسئله دخیل‌ بوده و نظر جامعتین نیز به وحدت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حداد ، عادل ، ائتلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار