مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

حضور در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به عناصر فتنه است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی حضور مردم در انتخابات را پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان نظام و عناصر فتنه دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهدی مزگی‌نژاد، سه‌شنبه شب در جمع مردم شهرستان بشرویه با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشیاری و با توجه به شرایط حاکم بر کشور امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند چرا که امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر کینه‌های دشمنان اسلام از نظام و انقلاب اسلامی روز به روز افزایش یافته و در آستانه انتخابات با خبرهای دروغ و فضاسازی فکری، درصدد جدایی مردم از انقلاب هستند تا آنها را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند.

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حماسه به معنای رویداد ماندگار است، گفت: حماسه دفاع مقدس شاخص‌ترین حماسه در تاریخ دنیا است که نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و برای حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

تحقق حماسه سیاسی مستلزم حضور مردم در صحنه انتخابات است

مزگی‌نژاد تصریح کرد: تحقق حماسه سیاسی مستلزم حضور مردم در صحنه انتخابات است و همه ما وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم را برای خلق حماسه‌ای سیاسی آماده کنیم.

وی عنوان کرد: انتخابات امسال با انتخابات سایر دوره‌ها تفاوتی ندارد بلکه امسال با توجه به شرایط حساس کشور و ظهور بیداری اسلامی در خاورمیانه، دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند و برای اینکه حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند و سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند، با تبلیغات منفی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برهم زدن آرامش جامعه از اهداف اصلی دشمنان است، افزود: دشمن می‌داند اگر آرامش جامعه به هم بخورد مردم در انتخابات قادر به گزینش مطلوب نخواهند بود از این رو وظیفه تمام مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات و مردم است تا با دقت و بصیرت در انتخابات شرکت کرده و دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

مزگی‌نژاد اذعان داشت: ملت مسلمان ایران در سایه وحدت و همدلی با حضور خود در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان نظام و عناصر فتنه داده و با گزینش فرد اصلح، پایبند به ولایت، معتقد به ارزش‌های اسلام و نظام، قانونمند و دلسوز انقلاب حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.
برچسب ها: انتخابات ، خراسان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.