برند سازی حلقه گمشده صادرات

عدم توجه به برند سازی از ضعف‌هاي صادرات محصولات كشاورزي مي‌باشد که خود در کاهش رقابت پذیری تاثیرگذار است.


فهیمی راد عضو اتاق بازرگانی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: كمبود تحقيق در زمينه بازاريابي محصولات كشاورزي از ضعف‌هاي صادرات محصولات كشاورزي كشور وعدم شناخت از بازارهاي خارجي مي‌باشد.

وی محدود بودن بازارهاي صادراتي را يكي ديگر از ضعف‌هاي صادرات محصولات كشاورزي عنوان و اضافه كرد: در حال حاضر 80 درصد از صادرات محصولات كشاورزي خراسان رضوي فقط به چند كشور همجوار انجام مي‌شود.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد:عدم توجه به برند نيز از ديگر ضعف‌هاي صادرات محصولات كشاورزي مي‌باشد.

برچسب ها: صادرات ، گمشده ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار