"الهام صفوی زاده" با مخاطبان رادیو همسفر شد

همدل و همسفر شدن در اجرا و برنامه های رادیویی جزو شاخصه های اصلی کار من است.

"الهام صفوی زاده" مجری برنامه "جمعه ایرانی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: با بچه های رادیو زندگی می کنم و معتقدم شاید صمیمیت بیشتر آنها به دلیل نبود تصویر و پویایی این عزیزان مربوط می شود.
وی افزود: شاید عده ای با داشتن یک تصویر و یا به نوعی دیده شدن، رفتاری متفاوت را با مخاطب در پیش گیرند ولی مردم با شنیدم یک برنامه و یا یک صدا دیگر چهره آن گوینده و هنرمند را نمی بینند و فقط به کلام او توجه می کنند.
"صفوی زاده" تصریح کرد: بنابراین فکر می کنم یکی از دلایل صمیمیت بیشتر مردم با رادیو نبود تصویر باشد و همین دلیل باعث همسفر شدن مجری و مخاطب می شود.

*چهارچوب تلویزیون تعریف دیگری دارد
این مجری برنامه های شبکه های تلویزیونی با اشاره به تفاوتهای اجرا در تصویر و رادیو، گفت: گوینده و مجری در رادیو، با توجه به وجود تصویر و رعایت خیلی از اصول ظاهری و بسیار متفاوت از کار در رادیو است.
وی ادامه داد: معتقدم در رادیو فقط صدا و کلام هنرمندان باعث جذب مخاطب و ارتباط آنها با یکدیگر می شود و خوشبختانه و در حال حاضر فضای "جمعه ایرانی" بسیار دوست داشتنی است.
"صفوی زاده" خاطر نشان کرد: "جمعه ایرانی" خوشبختانه بسیاری از فاکتورهای یک برنامه شاخص و فاخر را دارد و همه فعالان آن با عشق کار می کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
عالی
آخرین اخبار