شهرکرد/

حرکت رو به پیشرفت ایران، نشان از بی تاثیری تحریم هاست

خطیب جمعه شهرستان بروجن، حرکت رو به پیشرفت کشور به سمت آرمان های بلند خود را نشانه بی تاثیری تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان، در خطبه های این هفته شهر بروجن با اشاره به رویدادهای مهم هفته آینده، اول خردادماه، سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا در سال 59 شمسی را یادآور شد.
وی، با اشاره به اینکه ایران اسلامی، قطب اصلی مبارزات ملت های مسلمان در برابر غرب و صهیونیسم است، ایستادگی و استقامت 34 ساله ملت ایران بدون ترس و واهمه ای در برابر انواع تحریم ها، تهدیدها، دشمن ورزی ها و توطئه های غرب را، نشان از ناکارآمدی اقدامات خصمانه و شکسته شدن هیمنۀ غرب و کشورهای غربی در علیه نظام ایران بیان کرد.
حجت الاسلام حسین نژادیان اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران، به الگویی مناسب برای دولت و ملت های مسلمان منطقه تبدیل شده و خطری بزرگ برای استکبار جهانی محسوب می شود.
خطیب جمعه شهرستان بروجن، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و با بیان فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان در تأیید یا رد صلاحیت نامزدها، تأکید کرد: از آنجا که اعتبار نظر شورای نگهبان، برابر اصل قانون اساسی است و تمامی اقدامات این شورا، بر مبنای قوانین و مقرارت است، نباید گرایش، سلایق، سفارشات و توصیه های سیاسی، گروهی و جناحی در بیان نظر این شورا داخل شده و خللی در روند نظارتی و صلاحیتی این شورا وارد شود.
وی، با اشاره به تبلیغات سنگین دشمن در انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل را از همه مسئولان و مجریان انتخابات خواستار شد و بر نقش آفرینی و حضور پرشور مردم و مجریان دست اندرکار در انتخابات برای تحقق شعار حماسۀ سیاسی تاکید کرد./س
برچسب ها: حرکت ، ایران ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.