با بازی "مریم کاویانی‌"، "کاظم افرندنیا‌" و "آتش تقی‌پور"؛

"سایه‌های روشن‌" در نوبت پخش قرار گرفت

فیلم تلویزیونی "سایه‌های روشن‌" به کارگردانی "رضا عباس‌پور" و تهیه‌کنندگی "مجتبی بی‌طرفان" آماده پخش از تلویزیون است.

"مجتبی بی‌طرفان" تهیه‌کننده این تله فيلم در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم‌نامه این اثر به قلم "بهروز عباس‌پور" نوشته شده که داستان مردی را به تصویر می‌کشد که پس از مشکلات روحی و قلبی خود تصمیم دارد که دیگر فعالیت حرفه‌ای خود را انجام ندهد و در این راستا با اتفاقات و ماجراهایی روبرو می‌شود.
وی در ادامه در خصوص نقش خود اظهار داشت: در این فیلم تلویزیونی نقش مردی به نام "فرهاد صارمی‌" که بازیگر سینما تلویزیون بوده را برعهده دارم و به زادگاه همسر خود با بازی "مریم کاویانی‌" می‌رود که در این راستا اتفاقاتی رقم می‌خورد.
وی که خود علاوه بر تهیه‌کنندگی بازیگری و مشاور کارگردانی این فیلم تلویزیونی را برعهده دارد بیان کرد: "مریم کاویانی‌"، کاظم افرندنیا‌"، "عباس جمشیدی‌فر"، "آتش تقی‌پور"، "فریبا امینیان‌" و "سید محمد فراهی‌" از جمله بازیگران این فیلم هستند که به نقش‌آفرینی می پردازند.
همچنین دیگر عوامل سازنده این تله فیلم عبارتند از مدیر تصویر‌برداری بخش شمال، "سیدجواد موسوی‌" مدیر تصویر برداری تهران، "حسین وفایی‌" صداگذار‌ و تدوین، "فاطمه بی طرفان‌" طراح صحنه و لباس "علیرضا قادری‌" مدیر تولید، "محمد بی‌طرفان" طراح گریم، و موسسه فرهنگی فیلم‌سازی بی‌طرف فیلم مجری طرح فیلم تلویزیونی "سایه‌های روشن‌" است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار