اصفهان/

نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان با شایستگی قهرمان ایران شدند

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان گفت: امسال با شایستگی قهرمان لیگ نوجوانان باشگاه های ایران شدیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسن مختاری در گفتگو با پایگاه خبری سپاهان، با اعلام این مطلب گفت: لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور امسال در کیفیت مطلوب و با برنامه ریزی خوبی برگزار شد و نوجوانان سپاهانی توانستند باتوانمندی های خود جام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات در زمان مقرر بدون هیچ وقفه ای برگزار شد و برنامه ریزی مطلوب آن باعث شد تا مسابقات با زمان امتحانات درسی بازیکنان تقارن پیدا نکند. لازم می دانم از رضا عبدی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات به جهت نظم و کیفیت برگزاری این جام سپاسگزاری کنم.

مختاریبا تقدیر از دست اندرکاران تیم فوتبال نوجوانان سپاهان گفت: تیم امسال با هدایت سعید جهانگیری به عنوان سرمربی، فرهادبهادرانی،حمید زیدی و مسعود حاج فروش به عنوان مربی،حمید باصری پزشکیار و سیدعلی میرزایی به عنوان مسئول پشتیبانی و با توانمندی و شایستگی نوجوانان طلایی پوشتوانست باز هم عظمت خود را به نمایش بگذارد و نشان دهد که فولاد مبارکه سپاهان در همه رده های سنی فوتبال مدعی شماره یک است.

سرپرست تیم فوتبالنوجوانان فولاد مبارکه سپاهان همچنین با تقدیر از توجه مدیران باشگاه به تیم های پایهگفت : سازندگی های این باشگاه در رده های تیم های پایه رشد و سرعت قابل توجهی به خود گرفته و این مسئله مایه مباهات است.

وی تصریح کرد: امسال رویش های جدیدی را از استعدادهای نابی که در تیم های پایه باشگاه رشد کرده اند شاهد بودیم که بخش عمده ای از این رویش در تیم نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان متجلی شد که می توانند آینده سازان تیم بزرگسالان در سال های آتیباشند.

وی ادامه داد : چنانچه این روند اصولی و پلکانی بازیکن سازی که لازم است بدور از هر گونه شتاب زدگی انجام شود حرکت خود را اینگونه ادامه دهد در سال های آتی بازیکنان جدیدی در سطح تیم بزرگسالان سپاهان و فوتبال حرفه ای کشور معرفی خواهند شد که آغاز رشد و پیشرفت آنان از تیم های پایه سپاهان بوده است/ س .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.