امیدوارم در فوتبال پایه آسیا وایران تغییراتی ببینیم

مهدوی کیا: وارد بحث تیم ملی و پرسپولیس نمی شوم تا وارد حاشیه نشوم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد تیم ملی و پرسپولیس صحبت نمی کنم چون نمی خواهم وارد این بحث های حاشیه ای شوم.

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد پرسپولیس و تیم ملی هیچ صحبتی نمی کنم، من از این فوتبال رفته ام و نمی خواهم وارد این بحث های حاشیه ای شوم. درحال حاضر دنبال برنامه های خودم در فوتبال هستم و دوست دارم تمرکزم روی کاری باشد که شروع کرده ام و نمی خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم.

 وی درمورد حضورش در مالزی گفت: من به عنوان سفیر فوتبال آسیا در سطح پایه انتخاب شده ام و امیدوارم بتوانم تاثیری در این سطح بگذارم. امیدوارم در سطح پایه در آسیا و به خصوص در فوتبال ایران تغییراتی ببینم چون فوتبال کشورمان پتانسیل بسیار بالایی دارد و اگر این پتانسیل در مسیر درست هدایت شود، می توانیم جایگاه خوبی در فوتبال آسیا بدست بیاوریم. فعلا در سطح تیم های پایه فعالیت می کنم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.
 
وی درمورد حضورش در کنار تیم ملی نوجوانان گفت: این تجربه بد نبود و دو بازی تدارکاتی در امارات انجام دادند که به نظر من خوب بود. این تیم قرار است به جام جهانی برود و باید بازی های تدارکاتی بیشتری انجام دهد تا محک جدی بخورد. به نظر من تیم ملی نوجوانان پتانسیل بالایی دارد اما نیاز به بازی های تدارکاتی زیادی دارد تا بتواند با آمادگی و هماهنگی  کامل وارد جام جهانی شود.
 
کاپیتان سابق تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی نوجوانان ما در جام جهانی کار سختی دارد چون بهترین های دنیا در این مسابقات شرکت می کنند و باید کمک کنیم تا این تیم با بهترین شرایط وارد این تورتمنت بزرگ شود. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و اگر بازی های تدارکاتی زیادی برای این تیم برگزار شود می توانند از حیثیت فوتبال ایران و آسیا دفاع کنند این تیم فقط باید خوب تدارک شود تا بتواند در جام جهانی نتایج مطلوبی کسب کند.

وی ادامه داد: من به خاطر مسائل روحی و روانی کنار بچه های تیم ملی نوجوانان هستم و برای خودم هم تجربه بسیار خوبي است چون می خواهم در عرصه مربیگری وارد شوم و این فرصت تجربه بسیار خوبی است تا از نزدیک کنار تیم باشم و با شرایط کار در عرصه مربیگری آشنا شوم.

وی تصریح کرد: من هیچ دخالتی در کادر فنی تیم ملی نوجوانان ندارم چون تیم ملی نوجوانان ایران کادر فنی دارد و من فقط در بحث روحی و روانی این تیم وارد می شود، چون این بچه ها قرار است مقابل تیم های بزرگ در جام جهانی قرار بگیرند و بحث روحی و روانی برای آنها خیلی مهم است.

وی ادامه داد: سعی می کنم هرچند روز یک بار با بچه های تیم ملی نوجوانان صحبت کنم تا بدانند که در چه جایگاهی قرار گرفته اند. سعی می کنم تمام تجربیاتم را در اختیار این بچه ها بگذارم چون هرچه دارم از همین مملکت است و وظیفه دارم تجربیاتم را در اختیار بچه های این مملکت بگذارم تا در کارشان موفق شوند و بتوانند آینده فوتبال ایران را بسازند. امیدوارم حضورم در تیم ملی نوجوانان مؤثر باشد و بتوانم کمکی هرچند کوچک به این تیم بکنم تا دوستی و همکارانش در جام جهانی موفق باشند.

مهدوی کیا در پایان گفت: آدم در هر کاری که وارد شود باید اصولی جلو برود من در مربیگری مثل دوران بازیگری ام قصد دارم از پایه شروع کنم و پله پله جلو بروم و بالا بیایم. بهترین فردی که در این زمینه می شناختم علی دوستی بود که مربی خودم بود و مسائل زیادی از ایشان یاد گرفتم و در دوران بازیگری ام پیشرفت کردم و الان هم دارم در عرصه مربی گری از تجربیاتش استفاده می کنم./آق
برچسب ها: وارد ، بحث ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار