صالح:

در باد پيروزي ها نمي خوابيم!/ ماندن يا رفتنم بستگي به بازيهاي آسيايي دارد

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در بازي برگشت مقابل الشباب مشكل خاصي نداريم و تنها نكته اي كه بايد در اين ميان به آن اهميت داد اين است كه بازيكنان ما نبايد در باد پيروزي هاي اخير به خواب بروند.

مجيد صالح در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط تيم فوتبال استقلال در حال حاضر بسيار ايده آل و مطلوب است اما ما نبايد در باد پيروزيهاي اخير خود به خواب برويم و بايد تمام بازيهاي پيش رو را با پيروزي پشت سر بگذاريم و در بازي برگشت نيز مقابل الشباب كار ساده اي داريم.

وي  تصريح كرد: تنها نگراني كادر فني از سوي بازيكناني بود كه در جام جهاني قهرمانان آسيا تك اخطار بودند و ممكن بود در بازيهاي آتي آنها را  در اختيار نداشته باشيم كه خوشبختانه در اين مرحله اين اخطارها پاك  مي شود و موجبات آرامش خيال كادر فني نيز از اين بابت فراهم مي گردد.

وي افزود: در بازي دور برگشت مقابل الشباب هيچگونه بازيكن مصدوم و محرومي نداريم و شرايط بازيكنان از نظر فيزيكي در حد قابل قبولي است كه مي شود بر روي حضور موفق آنها در ميدان حساب كرد.

صالح خاطر نشان كرد: ماندن يا نرفتن من از كادر فني استقلال در ابتدا بستگي به زمان دارد كه آيا استقلال در جام قهرمانان  آسيا مي تواند فياليست اين رقابت ها شود يا خير و فاكتور ديگر شرايطي است كه امير قلعه نويي سرمربي اين باشگاه براي حضور و يا عدم حضور خود در ليگ برتر سيزدهم از مسئولان مي طلبد و به هر حال من در كنار وي خواهم بود و همه چيز بستگي به زمان و قلعه نويي دارد.

وي  در پايان  در خصوص شرايط تيم ملي فوتبال ايران گفت: تيم ملي فوتبال ايران در حال حاضر سه بازي تقريباً سخت را پيش ررو دارند و بايستي متحمل بسياري از فشارهاي رواني را هم كادر فني و هم بازيكنان ملي پوش داشته باشند تا اين سه بازي را با موفقيت پشت سر بگذارند البته همه ما مي دانيم كه صعود به جام جهاني كار راحتي نيست ولي بايد كمك كنيم  و براي صعود به جام جهاني يكدل و يكصدا ازكارلوس كي روش سرمربي پرتغالي اين تيم و بازيكنان حمايت كنيم تا انگيزه هاي لازم براي رقابت با حريفان خود را داشته باشند و زمينه هاي صعود فراهم شود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار