خوانش نمایشنامه "آن شب" در چهارمین نشست دومین دوره "نمایشنامه خوانی فردا"

نمایشنامه "آن شب" کاری از گروه نمایشی "شایان" یکشنبه، 29 اردیبهشت ماه، در چهارمین نشست دومین دوره نمایشنامه خوانی فــردا خوانش و نقد و بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، چهارمین نشست از فصل بهار "نمایشنامه خوانی فردا" یکشنبه، 29 اردیبهشت ماه، در تالار خانه تئاتر برگزار شد و به نمایشنامه‌ خوانی و نقد و بررسی نمایشنامه "آن شب" نوشته مهدی فناییان اختصاص یافت.
نقش خوان های این نمایشنامه عبارت بودند از: بیژن افشار، گیتی قاسمی، علیرضا مهران، بیژن زرین، احمد سیاه رستمی و عماد حسینی. همچنین پیمان شیخی به عنوان توضیح صحنه خوان و  محمد بخشی با اجرای موسیقی، خوانش این نمایشنامه را همراهی کردند.
چکیده ای از این نمایشنامه را می توان این چنین بیان کرد: که نمایشنامه در دو صحنه طبقه بالا که خاکریزی در دوران هشت سال دفاع مقدس را نشان می دهد و طبقه پایین که خانه ویران شده پدر و مادر فرمانده جنگ را روایت می کند، شکل می گیرد. در طبقه بالا ماجرای خیانت و ستون پنجم بررسی می شود و در طبقه پایین پدر و مادر فرمانده در حال احتضار زندگی خود را مرور می کنند.
جلسه نقد و بررسی این نمایشنامه نیز از سوی فروغ سجادی عضو انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر و سیروس همتی نویسنده، کارگردان و بازیگر عرصه هنرهای دراماتیک برگزار شد.
یادآور می شود؛ دومین فصل از نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه‌ نویسان خانه تئاتر با عنوان نمایشنامه خوانی "بهار فردا" به دبیری محمدرضا قلی‌پور در حال برگزاری است./ي2
برچسب ها: نمایشنامه ، آْن شب ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار