در طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر از تمدید ثبت نام در طرح ملی تلفنی" حافظ قرآن شوید " خبر داد.

محمد صادق محسنی بیگلر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با اعلام این خبر افزود: به دلیل حجم بالای استقبال از این طرح حفظ ملی حفظ قرآن که از اواسط دی ماه آغاز شده بود تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 16 خرداد ماه تمدید شد.
وی اظهار داشت: تا کنون 12 هزار نفر از سراسر کشور در این طرح ملی ثبت نام کرده اند که با احتمال افزایش این تعداد و استقبال از آن ، این طرح تا اواسط خرداد ماه تمدید شده است.
وی در ادامه در خصوص نحوه ی آموزش این افراد بیان داشت: متقاضیان شرکت در این طرح قرآنی پس از ثبت نام ضمن دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزشهای تلفنی توسط استادان پشتیبانی که از حافظان قرآن هستند قرار می گیرند.
وی عنوان کرد: طرح تلفنی حافظ قرآن شوید " جدیدترین روش حفظ قرآن در کشور است که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، به صورت تلفنی برگزار می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان جهت ثبت نام مرحله ی هفتم ، تا پایان وقت اداری پنجشنبه 16 خرداد ماه سال جاری می توانند با شماره 02166978001.5 تماس حاصل نمایند یا به صورت پایگاه اینترنتیwww.d.quran-kh.blogfa.com  مراجعه کنند./ل
برچسب ها: متقاضیان ، استادان ، خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار