نامه "لامعی" به آیت‌الله جنتی:

از تصمیم شورای نگهبان برای احراز صلاحیت نامزدها استقبال می‌کنم

"بهمن لامعی"، کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: من از هرگونه تصمیم اعضای محترم شورا برای احراز صلاحیت نامزدهای ثبت‌نام شده استقبال و با کمال افتخار از دیدگاه‌های اتخاذ شده برای صیانت از مسئولیت شرعی و قانون شورا در تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و اطاعت می‌کنم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "بهمن لامعی" کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری خطاب به "آيت‌الله جنتی" دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، نامه‌ای منتشر کرد.

متن این نامه در ذیل آمده است:

حضرت آیت‌الله جنتی!
دبیر و عضو محترم فقهای شورای نگهبان

سلام علیکم
احتراماً، با استعانت از درگاه خداوند متعال برای سرافرازی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ضمن تقدیر از تلاش‌های شایسته اعضای محترم شورای نگهبان در پاسداری و حفاظت از مبانی و اصول قانون اساسی و به ویژه اعمال نظارت قانونی و با بصیرت انقلابی در احراز صلاحیت‌های انتخابات ریاست جمهوری، به استحضار می‌رساند، یکی از راه‌های اصلی تحقق حماسه سیاسی طبق فرامین مقام معظم رهبری و اندیشه دینی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران پیمان و التزام قانونی، وفاداری و تمکین از شرح وظایف ذاتی شورای محترم نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری می‌باشد. اینجانب بهمن لامعی شورا برای احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری می‌باشد.
 
اینجانب بهمن لامعی کاندیدای ریاست جمهوری و معاون بین‌الملل و اتکائی بیمه ایران از هرگونه تصمیم اعضای محترم شورا برای احراز صلاحیت نامزدهای ثبت‌نام شده استقبال و با کمال افتخار از دیدگاه‌های اتخاذ شده برای صیانت از مسئولیت شرعی و قانون شورا در تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و اطاعت می‌نمایم.
 
به یقین شورای محترم نگهبان تلاش دارند که با انتخاب نامزدهای اصلح، انتخابات پرشور و امیدآفرین را برای مردم میهن اسلامی فراهم آورند. البته تخریب احتمالی فضای انتخابات از هر طریق و سلیقه‌ای به نفع دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود و به همه نامزدها و طرفداران آن‌ها توصیه می‌نمایم که با تمسک به اصول و مبانی نظام و التزام عملی از اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی و افزایش مشارکت آحاد جامعه در برگزاری انتخابات پرشور و حماسه سازمان ملی و بین‌المللی، در پای صندوق‌های رای حضور پرطراوت و شورانگیز داشته باشیم.
 
همه ما موظفیم به کلیه نامزدهای احراز صلاحیت شده کمال احترام و عزت اسلامی را رعایت نموده و با همدلی و رعایت تقوا و اخلاق اسلامی برای توسعه وحدت و اتحاد ملی، نشاط و آرامش انتخاباتی را در سطح کشور گسترش دهیم.
 
اعتقاد راسخ داریم که با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و همت مضاعف کاندیداهای احراز صلاحیت شده و سایر نامزدها برای شورآفرینی در برگزاری انتخابات، مایه یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته فراهم خواهد شد.
 
حضور فعال و با عشق به ایمان الهی و جلب رضایت خداوند متعال در انتخابات، موجب پاسداری از مجاهدت و فداکاری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ایثارگری ملت مؤمن و والامقام میهن اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنتی ، دبیر ، عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار