سيره علوي منتشر شد

سلسله گفتارهاي آيت الله سيد احمد خاتمي در راديومعارف با عنوان «سيره علوي» به زيور طبع آراسته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ در آستانه ميلاد خجسته و مبارك حضرت امير مومنان علي عليه السلام، سلسله گفتارهاي آيت الله سيد احمد خاتمي در اين راديو با عنوان «سيره علوي؛ سيري در سيره امام علي عليه السلام» از چاپ خارج شد.    
درمقدمه اين كتاب آمده است: در عصر جاهليت مدرن، آنچه غبار از راه انسان‌هاي كمال جوي مي‌زدايد بازخواني و بهره گيري از سيره و آموزه‌هاي اهل بيت عليهم السلام است. آنان مايه افتخار مسلمانان و الگوي جهانيان هستند و لحظه لحظه‌هاي زندگي اهل بيت عليهم السلام كلاس درس براي انسان‌هاي طالب حقيقت است. در اين ميان علي عليه السلام پس از پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله، مصداق كامل اسوه حسنه و سرچشمه كرامت و قله بلند فضيلت است.  
كتاب حاضر با 400 صفحه در قطع وزيري چاپ شده كه مشتمل بر يازده فصل است. در اين كتاب تاريخ زندگي امام علي عليه السلام از ولادت تا شهادت و نيز سيره حكومتي، سيره فرهنگي، سيره قضايي، سيره تربيتي، سيره خانوادگي و آيين زندگي و فرهنگ شهادت در سيره آن حضرت تبيين شده است.
گفتني است؛ علاقه‌مندان به تهيه كتاب «سيره علوي» مي‌توانند با واحد ارتباطات راديو معارف به شماره تلفن‌هاي 32910551 و 32910552 با پيش شماره 025 تماس حاصل نمايند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.