خوراکی ها هر کدام خواص و مزایایی دارند و به سلامت بدن ما کمک می کند اما برخی از آن ها برای افزایش قدرت بدنی و پیشگیری از انواع بیماری ها مؤثرترند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ ترکیب برخی از مواد این اثر بخشی را دو چندان می کند و به سلامت هر چه بیشتر بدن کمک می کند.
سیب و تمشک : ریسک ابتلا به سرطان را با خوردن این دو میوه کم کنید.
اگر سیب قدرت حرف زدن داشت حتما می گفت: چیزی که مرا کامل می کند تمشک است.
در مطالعات انجام شده مشخص شد اگر آنتی اکسیدان های اسید الاژیک که در میوه هایی مانند تمشک، انار ، گردو و زغال اخته موجود است همراه میوه هایی مانند سیب خورده شود که باعث افزایش ماده ای به نام کوریستن می شود که سلول های سرطانی را از بین می برد.

کلم بروکلی و نودل : برای قلبي قوی تر ترکیب بوکلی و نودل را فراموش نکنید.
دانشمندان آلمانی به این نتیجه رسیده اند که ویتامین C اثر آنتی اکسیدان ها را تقویت می کند این ویتامین در خیلی از سبزیجات مانند کلم بروکلی و گوجه فرنگی موجود است.
پیاز و نخود: انرژی را با پیاز و نخود چند برابر کند.
طبق تحقیقاتی که در گذشته انجام شد سولفور یا همان ترکیب های گوگرد که در پیاز موجود است به همراه حبوبات باعث جذب آهن بیشتر می شود.
چای سبز و لیمو ترش : ترکیب چای سبز و لیمو سلاحی در برابر سرطان
دانشمندان طی تحقیقات اعجاب انگیز خود دریافتند اگر هنگام تهیه چای سبز 2 قاشق لیمو ترش تازه در آن بریزیم تیم ایمنی بدن در برابر بیماری سرطان مقاوم مي شود.
 
ماست و موز: سوخت گیری با ترکیب ماست و موز
از آنجایی که ورزش باعث سوختن گلوکز می شود باعث افت قند خون هم خواهد شد میان وعده ای مناسب برای جلوگیری از این حملات ترکیب موز و ماست است.
برچسب ها: سرطان ، سیب ، تمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.