شهرکرد/ مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

نظام جمهوری اسلامی و مردم، برنده انتخابات آتی هستند

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ایران ثابت کرده است که در سخت‏ترین شرایط، پشتیبان انقلاب و ولایت است و در سال های عمر نظام جمهوری اسلامی، نظام و مردم برنده انتخابات بوده اند و آنتخابات آتی نیز اینگونه است.

سردار یداله جوانی، در مراسم گرامیداشت سوم  خرداد سالروز فتح خرمشهر در سالن شهید فهمیده سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: خلق حماسه سیاسی به بصیرت افزایی و حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی نیاز دارد.
وی اظهار داشت: حماسه در شرایط سخت به وجود می آید و لازم است با ایستادگی بر اصول و مقاومت و تمهید در برابر تهدیدها، توطئه ها را به فرصت تبدیل کنیم.
سردار جوانی، با اشاره به شاخصه های حماسه سیاسی تصریح کرد: مشارکت مردم، سلامت و امنیت برگزاری انتخابات از نظر توده مردم و نتیجه انتخابات، چهار شاخص مهم برای خلق حماسه سیاسی به شمار می رود.
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتیجه ای در انتخابات، شاخصه حماسی است که باعث خوشحالی جبهه انقلاب و ناراحتی دشمنان شود.
وی، به برنامه های دشمنان در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: کم رنگ کردن حضور و شور مردم با طرح شعارهای مختلف نظیر: طرح انتخابات آزاد، بستر سازی برای ایجاد چالش و بروز ناآرامی به منظور برهم زدن ثبات جامعه از برنامه های طراحی شده دشمن در آستانه انتخابات خرداد ماه است./س
برچسب ها: انتخابات ، آتی ، برنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.