موج امیدواری برای درخشش در آوردگاه سخت شانگهای؛

شور و نشاط و امید در اردوی ملی پوشان شمشیر بازی

اردوی ملی پوشان شمشیر بازی ایران در 3 اسلحه سابر ،اپه و فلوره برای حضوری پرقدرت در رقابتهای اسیایی شانگهای چین این روزها در 2نوبت صبح وبعد از ظهر در سالن شهید کلاهدوز تهران در حال پیگیری است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اردوی ملی پوشان شمشیر بازی ایران در 3 اسلحه سابر ،اپه و فلوره برای حضوری پرقدرت در رقابتهای اسیایی شانگهای چین این روزها در 2نوبت صبح وبعد از ظهر در سالن شهید کلاهدوز تهران در حال پیگیری است.

این اردو که از تاریخ 28 اردیبهشت ماه اغاز شده تا تاریخ پنجشنبه 9 خردادماه زیر نظر کادر فنی کاملا ایر انی تیم ملی ادامه میابد تا در نهایت ملی پوشان شمشیر بازی ایران با حداکثر امادگی راهی رقابتهای اسیایی شانگهای چین شود.

در این اردو13  شمشیر باز بر تر ایران  در حال اماده سازی خود برای رقابتهای اسیایی شانگهای میباشند که در نهایت تیم ملی کشورمان با 11 شمشیر باز شامل 3 نماینده در اسلحه فلوره ،4شمشیرباز در اسلحه اپه و4نماینده در اسلحه سابر راهی مهمترین

اوردگاه اسیایی این رشته در سال 2013 میشود.

به گفته سیامک فیض عسگری مربی تیم ملی کشورمان در اسلحه اپه و مدير تيمهاي ملي باتوجه به امتیاز خوب رقابتهای شانگهای در رنکینگ جهانی این رشته وضریب2 امتیازات این رقابتها تمامی قدرتهای سنتی اسیا در این رشته با قدرت تمام در این رقابتها شرکت میجویند بطوریکه به جرات میتوان ادعا کرد در این رقابتها هیچ تیم وشمشیر بازی زنگ تفریح رقبا نیست.

به گفته فیض عسگری در اسلحه سابر با توجه به جایگاه سابریستهای ما در جدول جهانی کار سختی پیش رو داریم چرا که در نهایت با یکی از تیمهای چین وکره جنوبی روبرو میشویم که هردو از قدرتهای جهانی این رشته در اسلحه سابر به حساب می ایندهرچند  ما پیش از این سابقه پیروزی بر کره جنوبی در رقابتهای تیمی را داشته وبه چین هم با اختلاف اندک بازی را واگذار کرده ایم.

مربی تیم ملی در ادامه افزود:در اسلحه اپه از شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته برخور داریم وبا توجه به قرار گیری تیم ما در سید پنجم یا ششم این رقابتها بر اساس قرعه کشی یا به هنگ کنگ  میخوریم یا به کره جنوبی که البته سابقه پیروزی بر هر دو تیم را دارا میباشیم.

به گفته فیض عسگری با توجه به جوانگرایی در ترکیب تیم ملی شمشیر بازی در هر 3 اسلحه وعملکرد درخشان شمشیر بازان ایران در رده های سنی نوجوانان،جوانان وامید در سال گذشته انتظار ان میرود در رقابتهای اسیایی شانگهای هم شمشیر بازی ایران به سیر صعودی وروند رو به رشد خود ادامه دهد.

مربی تیم ملی در اسلحه اپه در پایان با ابراز رضایت از شرایط اردوی شبانه روزی تیم ملی ابراز امیدواری کرد که شمشیر بازان ما نتایج قابل قبولی را در هر 3اسلحه در رقابتهای اسیایی چین کسب کنند.

اکبری مربی پرسابقه وپیشکسوت شمشیر بازی ایران که چندی است مسئولیت مربیگری تیم ملی شمشیر بازی ایران در اسلحه فلوره بر عهده گرفته با ابراز رضایت از شرایط کلی اردوی ملی پوشان شمشیر بازی هدف کلی خود را از بین بردن فاصله سنتی فلوریست های ما با ملی پوشان در 2اسلحه سابر واپه عنوان داشت وگفت:

حدود 45 روز است که مسئولیت مربیگری فلوریستهای تیم ملی را برعهده گرفته ام وبیشتر تمرکز خود را بر مسائل روحی و روانی قرار داده ام تا درجه اول ملی پوشان این اسلحه را به مرز خود باوری برسانم وبه امید خدا در رقابتهای شانگهای نتایج خوبی را در هر 2 رده تیمی و انفرادی کسب کنیم.

اکبری در ادامه افزود:البته هدف نهایی ما درخشش در بازیهای اسیایی اینچوان کره جنوبی وانتخابی المپیک ریو دو ژانیرو میباشد.
مربی در پایان با تشکر از مسئولین فدراسیون در فراهم کردن همه امکانات در اردوی امادگی ملی پوشان ابراز امیدواری کرد ملی پوشان شمشیر بازی با کسب نتایج خوب در رقابتهای شانگهای پاسخگوی این زحمات باشند./آق

برچسب ها: شمشیربازی ، شانگهای ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار