دبيرکل جهادگران ايران اسلامي؛

حمايت از قاليباف به عنوان مديري توانمند، قوي و صادق/ استقبال مردم از قاليباف نسبت به جليلي بيشتر خواهد بود

دبيرکل جهادگران ايران اسلامي با حمايت از قاليباف به عنوان مديري کارآمد، صادق و توانمند گفت: با توجه به سابقه اجرايي قاليباف که مردم خود نظاره گر آن بودند، احساس مي کنم که استقبال مردم از قاليباف نسبت به جليلي بيشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ وهاب عزيزي دبيرکل جهادگران ايران اسلامي در نشست خبري که صبح امروز با اصحاب رسانه تحت موضوع انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري با عنوان ولايت‌پذيري، اخلاق اسلامي و حرکت جهادي برگزار شد، به ايراد سخنراني پرداخت.

وي با اشاره به اهميت انتخابات رياست جمهوري 92 اظهار داشت: با توجه به وضعيت فعلي در داخل کشور و همچنين وقايعي که طي چند سال اخير پشت سر گذاشته‌ايم، انتخابات پيش رو از اهميت بالايي براي کشور و مردم برخوردار است.

عزيزي با بيان اينکه رسانه‌هاي خارجي و بيگانگان عزت ، سربلندي و وحدت جمهوري اسلامي ايران را به ضررخود مي‌دانند، افزود: اين افراد در تلاشند تا با کارشکني‌هاي خود انتخابات پيش رو را مورد هجمه قرار دهند؛ از اين رو جهادگران ايران اسلامي برآنند تا در خلق حماسه سياسي به صورت جهادي عمل کنند.

دبيرکل جهادگران ايران اسلامي با اشاره به حضور اين تشکل در انتخابات آتي رياست جمهوري، افزود: اين تشکل که به عنوان يک تشکل مردمي از 10 سال پيثش تاکنون براي انجام وظيفه و فريضه حضور تشکيل شد، در تلاش است تا با عزمي استوار و محکم، به همراه ملت ايران در عرصه انتخابات حضوري فعال داشته باشد.

عزيزي گريزي بر کانديداهاي احراز صلاحيت شده از سوي شوراي نگهبان داشت و تصريح کرد: شوراي نگهبان با درايت و رعايت اخلاق و دينداري و همچنين در نظر گرفتن مصالح نظام و رعايت اخلاق انتخاباتي توانست چيدمان مناسبي را در احراز کانديداهاي رياست جمهوري انجام دهد.

وي در ادامه افزود: از ميان کانديداهاي احراز صلاحيت شده شاهد نمايندگاني با وجود سلايق سياسي مختلف هستيم که از اين رو ضمن تشکر از همگامي و همراهي مردم بانظر شوراي نگهبان از کانديداهاي عدم احراز صلاحيت شده که به قانون تمکين کرده‌اند نيز تشکر مي‌کنم.

وي اولين هدف اين تشکل را پرشور کردن فضاي انتخاباتي کشور دانست و تاکيد کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران تنها با حضور پررنگ مردم قوت و رنگ خواهد گرفت لذا جهادگران ايران اسلامي درتلاشند تا از هر تلاشي که بتواند لبيکي به حضرت امام خميني بدهد دريغ نخواهد کرد.

دبيرکل حزب جهادگران ايران اسلامي شعار اين تشکل را در يازدهمين دور انتخابات رياست جمهوري کارآمدي، صداقت،تحت امر ولايت معرفي کرد و گفت: در اين برهه از زمان جهادگران ايران اسلامي بر اين باور است که کشور پس از پشت سر گذاشتن برخي کم کاري‌ها در حوزه اجرا نيازمند مديران کارآمد در بخش مربوطه است.

عزيزي امر صداقت را در رابطه با مديران کارآمد که شعار و عملشان يکي باشد تلقي کرد و افزود: مديري که 8 سال شعار بدهد و هيچ چيز از جيبش در نيايد را نمي‌توان مديري صادق دانست.

وي با بيان اينکه اين تشکل حمايت خود را از قاليباف اعلام مي کند، تصريح کرد: جهادگران ايران اسلامي سه شاخص کارآمدي، صداقت، تحت امر ولايت را در اين کانديدا مشاهده کرده و از اين رو از مديريت توانمند تيم قوي و صادق دکتر قاليباف حمايت مي کند.

دبيرکل حزب جهادگران ايران اسلامي با بيان اينکه طي سال‌هاي گذشته تهراني‌ها اين کارآمدي و مديريت موفق را از سوي قاليباف مشاهده کرده‌اند، اظهار داشت: اميدواريم تا با تامين اين شيوه مديريت در سطح کشور تمامي مردم حلاوت، شيريني و کارآمدي اين فرد را نظاره کنند.

عزيزي دهه پيش رو را دهه گفتمان مديريت جهادي تلقي کرد و افزود: اين مديريت در گفتمان چهارم انقلاب اسلامي قرار داشته و همراه با مديريتي اقتصادي است که مي تواند کارآمدي در حوزه اجرا را به مرحله اجرا برساند.

وي با اشاره به ليست تهيه شده اين تشکل براي شوراي اسلامي شهر تهران بيان داشت: جهادگران ايران اسلامي ليستي 15 نفره متشکل از مديران اجرايي موفق انتخاب کرده که امکان دارد در مدت باقيمانده اسامي افراد ديگري را نيز به اين ليست اضافه کنند که اين اسامي عبارتند از:

 حجت الاسلام عبدالمقيم ناصحي

مرتضي طلايي

مسعود زاهدي اول

علي اصغر راعي

فهيمه خان محمد زاده

سيد مناف هاشمي

بهنام عزت نژاد

اصغر نصيري

کيانوش سبزي پور

هادي درويشي

صادق احتشامي

محسن پيرهادي

حسين کلهراني

جواد قرباني شمشادسرا

مهدي آزادواري

دبيرکل جهادگران ايران اسلامي گفتمان اين تشکل را به اصولگرايان کارآمد نزديک دانست و به تفاوت ميان اصولگراي تحريف شده و کارآمد پرداخت و افزود: زماني که گفتماني به عرصه مي آيد برخي شعارها مطرح مي شود که شايد از نظر فرد شعاردهنده آنها ايده آل باشند،در حاليکه اين چنين نيست؛ مي توان برخي اصولگراياني که تنها به سردادن شعار بسنده مي کنند و در عمل هيچگاه از آن پيروي نمي کنند را جزو اصولگراي تحريف شده برشمرد.

وي با بيان اينکه شوراي شهر جهادگران ايران اسلامي نه از طيف اصولگرايان و نه اصلاح طلبان استف اين شورا را جهادگر و با ايدئولوژي جهادي دانست و تصريح کرد: جهادر به اين معنا که فرد از منافع شخصي خود براي تحقق يک هدف متعالي و بزرگ بگذرد که در اين راستا شوراي شهر جهادگران ايران اسلامي در تلاش است تا براي تحقق حماسه سياسي از جهاد سياسي نيز بهره گيرد.

عزيزي با تاکيد بر اينکه هر زمان کشورمان تک بعدي فکر و احساسي عمل کرده، موفق نبوده است، نمونه بارز اين مهم را انتخابات رياست جمهوري سال 88 عنوان و اظهار داشت: يک مدير توانمند مي تواند از افراد کارآمد نيز در تيم کاري اش استفاده کند و فارغ از جناح ها و گروه هاي مختلف تنها به مديريت صرف توجه کند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر کشور از لحاظ اقتصادي به سمت بحران و در حال عقب‌گرد قرار دارد، تصريح کرد: يک مديريت توانمند مي‌تواند با کارآمدي حوزه اقتصاد را بهبود بخشد.

دبيرکل جهادگران ايراني اسلامي در ادامه افزود: اين تشکل يک تشکل مردمي بوده و تمامي هزينه هاي خود را به وسيله کمک هاي مردمي تامين مي کند و اعتقادي به هزينه کلان ندارد.

عزيزي با اشاره به کارنامه اجراي قاليباف در 6 سال گذشته تاکيدکرد: مديريت شهري تهران توسط دکتر قاليباف طي 6 سال گذشته بيانگر اقدامات مناسب و موفقي بوده که توانسته کارنامه کاري خوبي را بجاي بگذارد که از جمله مي توان به ريل گذاري تيم کاري اين فرد در مديريت شهري و برنامه هاي تدوين شده در اين حوزه اشاره کرد.

عزيزي در ادامه تاکيد کرد: قاليباف طي 6 سال گذشته نشان داده که تعامل مناسبي با مراجع ديني و حوزه داشته است؛ از اين رو مديريت جهادي مي تواند با حضور مديران ديني به منصفه ظهور بپيوندد.

وي با بيان اينکه شاکله فکري کانديداها بيانگر آن است که اين افراد قصد افراط و تحريک احساسات مردمي را در عرصه انتخابات ندارند، اظهار داشت: کانديداهاي احراز صلاحيت شده در کارنامه کاري گذشته شان اين امر که منافع نظام را بيش از منافع شخصي مهم مي دانند، مشاهده مي شود.

دبيرکل جهادگران ايران اسلامي در پايان با اشاره به توانمندي بالاي جليلي و قاليباف در جذب اعتماد مردم خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه اجرايي قاليباف که مردم خود نظاره گر آن بوده اند احساس مي کنند که استقبال آنها از اين کانديدا بيشتر از ساير کانديداها باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جهادگران ، قالیباف ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار