اصفهان/

فضای مطلوب انتخاباتی با رعایت قانون میسر می‌شود

امام جمعه گلپایگان گفت: افرادی که بخواهند قانون را دور بزند تا بر این گونه مناصب تکیه زند، موفق نخواهد بود و فصل‌الخطاب همه ما در اجرای انتخابات قانون است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی دوشنبه‌ شب در جلسه هماهنگی و آموزشی نامزدهای تأیید صلاحیت شده چهارمین دوره شورای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از افرادی که در ایجاد حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد ماه نقش دارند، اظهار کرد: افرادی که فضای جامعه را فراهم دیدند و ظرفیت و قابلیت خدمت‌گذاری به مردم را در خودشان دیدند در صحنه انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نامزدهای شورای اسلامی شهر باید به مطالبات و خواسته‌های مردم در عرصه‌های اجتماعی و شهری توجه داشته باشند، تصریح کرد: شرکت در چنین عرصه‌ای بدون فکر و تدبیر میسر نیست و انسان زیر بار امانت‌داری مردم نمی‌رود، مگر با تفکر که ابتدا خواسته‌های مردم را وجود خودش احساس کند و بعد پا به چنین عرصه‌ای بگذارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان از کاندیداها خواست که اگر یکی دیگر از کاندیداها از استعداد و توانمندی بیشتری برخوردار است، راه را برای انجام فعالیت او باز کند و در این مسیر از او حمایت کند.

وی تأکید کرد: حامیان و طرفداران کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و از تخریب نامزدهای دیگر بپرهیزند و فقط به معرفی کاندیداهای مورد نظر خود اکتفا کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است فضای عمومی کشور را در این برهه حساس ملتهب کند، اظهار کرد: فضای سیاسی مطلوبی بر کشور حاکم و رقابت سالمی بین کاندیداهای ریاست جمهوری برقرار است و لازم است نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در ایجاد فضای سالم رقابتی در شهرها و روستاها کمک کنند.

وی، اجرای دقیق قانون را مستلزم فضای مطلوب انتخاباتی کشور بیان کرد و افزود: کسی که بخواهد قانون را دور بزند تا بر اینگونه مناصب تکیه زند، موفق نخواهد بود و فصل‌الخطاب همه ما در اجرای انتخابات قانون است. 

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با تأکید بر اینکه اگر کارها برای رضای خدا و قرب الی‌الله صورت گیرد، خدا هم او را در اجرای کار یاری خواهد کرد، یادآور شد: هدف باید خدمت‌گذاری به مردم  و باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم و پیشرفت و ارتقای شهرستان باشد.

وی از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر خواست که از شعارهایی که تحقق آن امکان‌پذیر نیست، پرهیز کنند و اگر قادر به انجام کاری در شهر هستند آن را در شعارهای انتخاباتی مطرح کنند. 

اسماعیلی بیان کرد: با زیاد شدن افراد تشدد آرا هم افزایش می‌یابد و باید کاندیداها حرمت و احترام همدیگر را رعایت کنند و میدان رقابت را با میدان نبرد و کارزار اشتباه نگیرند.

* قانون زبان مشترک همه اعضای ستاد انتخابات است

در ادامه فرماندار گلپایگان بیان کرد: اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، نیروهای نظامی و امنیتی و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایت خدا و امام زمان (عج) و شهدا را جلب کنند و به گونه‌ای انتخابات رقم بخورد که موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی در دنیا شود و فردای قیامت همگی در محضر شهدا روسفید باشیم.

محسن حسین‌میرزایی با بیان اینکه زبان مشترک اعضای ستاد اجرایی، هیات نظارت و اعضای ستاد انتخابات یکی است، اظهار کرد: زبان ما قانون است و باید همگی در برابر اجرای قانون مطیع باشیم و تخلف نکنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گلپایگان از طرفداران و حامیان کاندیداها خواست فقط به قانون توجه کنند و در اجرای صحیح قانون انتخابات بکوشند.

وی به نامزدهای شورای اسلامی شهر گفت: قانون انتخابات شورای شهر را به دقت مطالعه کنید و نحوه تبلیغات، چاپ عکس و پوستر، بنرهای تبلیغاتی و توزیع آن‌ها را مطابق قانون اجرا کنید.

میرزایی تأکید کرد: کاندیداهای شورای اسلامی شهراز تخریب یکدیگر  بپرهیزند و اخلاق انتخاباتی را به دقت رعایت کنند.  

وی در ادامه به معرفی اعضای هیات اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر پرداخت و از نامزدهای انتخاباتی خواست در صورت بروز مشکل و یا راهنمایی با اعضای هیات اجرایی درارتباط باشند.

 این جلسه با حضور سید تقی میراسماعیلی، مربی آموزشی انتخابات غرب استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده انتظامی گلپایگان و داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر برگزار شده بود./ج1

برچسب ها: گلپایگان ، کاندید ، حامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.