مازندران/

رعایت قانون با تحقق حماسه سیاسی

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت:رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی مسیر تحقق حماسه سیاسی را هموار می‌کند.

حجت‌الاسلام شکریان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران حضور حماسی مردم در انتخابات حماسه اقتصادی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در کشور تصریح کرد:همه کاندیداها و طرفداران آنها باید به قوانین و اخلاق انتخاباتی احترام بگذارند و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:پس از تایید صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان دشمن به حربه دیگری دست زده و عنوان می‌کند که همه کاندیداها دارای یک روش و سلیقه بوده و این بازی نظام است در صورتی که کاندیداها دیدگاه‌های مختلفی برای اداره امور اجرایی کشور بیان می‌کنند و برنامه‌های متفاوتی را اعلام کرده‌اند.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه معیار و محور انتخابات قانون است و همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند،افزود:با هوشیاری و دقت نظر همه کاندیداها تاکنون نقشه دشمنان خنثی شده است و آنهایی که صلاحیتشان در این امر احراز نشده است با تمکین به قانون و موضع‌گیری‌های خود دشمنان انقلاب را مایوس و بسیار عصبانی کرده است و اگر کسی هم معترض است باید از مسیر قانونی آن پیگیری کند.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون عمل به قانون اشاره وتصریح کرد:عمل به قانون در همه شئونات جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری و مانع انحراف در مسیر انقلاب اسلامی ایران است و این امر باید از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد./ب

برچسب ها: رعایت ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.