فرماندار گچساران خبر داد

354 نفر کاندیدای شوراهای روستایی گچساران

فرماندار گچساران افراد ثبت‌نامی برای شورای روستایی در گچساران را 354 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 337 نفر مرد و 17 نفر نیز زن هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد شفیعی در نشست توجیهی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: گچساران یکی از بی‌نظیرترین شهرستان‌ها بوده که دارای یک بخشداری مرکزی است.

وی افزود: اکثر شهرستان‌های کشور دارای دو بخشداری است اما گچساران با جمعیتی افزون بر 120 هزار نفر تنها یک بخشداری دارد.

شفیعی تصریح کرد: با تلاش مسئولان استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و حضور در جلسات کشوری مقرر شد که با ملحق شدن یک بخشداری جدید به گچساران این شهرستان دارای دو بخشداری شود.

فرماندار گچساران با بیان این‌که گچساران دارای یک بخشداری و چهار دهستان است، عنوان کرد: در روستای بی‌بی حکیمه (س) 12 نفر کاندیدای شورای روستا شده‌اند و در منطقه خیرآباد و لیشتر نیز بیشترین تعداد ثبت‌نام شده با آمار 142 نفر ثبت شده است.

شفیعی ادامه داد: در حوزه‌های روستایی امامزاده جعفر(ع) و بویراحمد گرمسیر نیز به ترتیب 30 و 49 نفر کاندیدای شورای روستا شده‌اند.

وی مجموعه افراد ثبت‌نامی برای شورای روستایی در گچساران را 354 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 337 نفر مرد و 17 نفر نیز زن هستند.
برچسب ها: گچساران ، شوراها ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.