ليگ سيزدهم آشتي، تماشاگران و فوتبال؛

مسابقات ليگ در پايان هفته برگزار مي‌شود

امسال ليگ برتر سيزدهم به گفته‌ رئيس سازمان ليگ خصوصيات جالبي دارد خصوصياتي که مي‌توانند ما را به استقبال هر چه بيشتر هواداران اميدوار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدي تاج رئيس سازمان ليگ چندي پيش مصاحبه‌اي کرد و در آن عنوان داشت که امسال بازي‌هاي ليگ را در روزهاي پاياني هفته‌ و در ساعت 19 به بعد برگزار خواهد کرد. صحبتي که در صورت عملي شدن مي‌تواند باعث جذب هوادار بيشتري به ورزشگاه‌ها شود.

در واقع فوتبال بدون هوادرانش هيچ جذابيتي ندارد. اين مستطيل سبز با آن طرفداران پر شور اطرافش به ورزش محبوب کشورهاي مختلف تبديل شده است.

در کشورمان نيز سهم زيادي از هوادران به دليل زمان و ساعت برگزاري مسابقات ليگ موفق نمي‌شوند که به ورزشگاه‌ها بيايند.

حضور هواداران در ورزشگاه‌ها از يک طرف به درآمدزايي کمک مي‌کند و از سوي ديگر باعث جذابيت و هيجان هر چه بيشتر مسابقات مي‌شود.
حتي مسابقات بسيار حساس نيز بدون حضور هوادران جذابيتي ندارد.

در سراسر دنيا نيز مسئولان برگزاري مسابقات سعي مي‌کنند تا مسابقات را در تايم و روزهايي از هفته بيندازند که امکان حضور طرفداران تيم‌ها در ورزشگاه‌ها باشد.

اين ليگ برتر سيزدهم تا چندين روز ديگر آغاز مي‌شود و اين تيم‌هاي ليگ برتري طي برنامه‌ريزي‌هاي سازمان ليگ به مصاف هم مي‌روند و حالا بايد منتظر ماند و ديد اين تغييرات در ليگ برتر اعمال مي‌شود يا خير و آِيا تغييرات اعمال شده مي‌تواند موجي از هواداران را به ورزشگاه‌ها بکشاند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار