با سفر به کانادا:

دست گدايي "ربع پهلوي" در آستانه انتخابات ايران به سوي غرب دراز شد

"اليويا وارد" خبرنگار روزنامه "تورنتو استار" در گزارش اخير خود با اشاره به سفر ربع پهلوي به کانادا با او مصاحبه اي داشته و در جريان اين مصاحبه با اشاره به مواضع خصمانه ربع پهلوي در قبال کشورش به ميزان بالاي نفرت مردم ايران از وي اذعان مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تورنتو استار، خبرنگار روزنامه با اشاره به مصاحبه خود با ربع پهلوي خوش نشين که با ثروت به يغما برده شدۀ مردم ايران توسط پدرش ملعون‌اش به سفر هاي خود در کشورهاي اروپايي، کانادا و آمريکا ادامه مي دهد مي افزايد:  با رضا پهلوي روز جمعه در هتل "پارک هايت" تورنتو ديداري داشتم. وي هم اکنون در سن 52 سالگي همراه به خانواده اش در حومه واشنگتن زندگي مي کند و دائما به کشورهاي اروپايي سفر مي کند." 

خبرنگار تورنتو استار در ادامه اشاره مي کند که هدف ربع پهلوي از سفر به کانادا ديدار با جمعي از معاندان ساکن کانادا و تشويق آنان به عضويت در گروه موسوم به "شوراي ملي ايرانيان" است که اخيرا از سوي وي تاسيس شده است. گفتني است که در نخستين نشست اين به اصطلاح شورا حتي معاندان نيز حاضر به شرکت و همکاري با ربع پهلوي نشده بودند و صندلي هاي بسياري در نشست خالي باقي مانده بود." 

خبرنگار اين روزنامه در ادامه در جمله اي کنايه آميز مي افزايد: "پسر شاه ايران که مخالف مردم سالاري بود اينک از آزادي و حقوق بشر سخن مي گويد!" 

ربع پهلوي در ادامه با اظهار فضل در مورد انتخابات کشورمان نيز نظر داده و به تکرار ياوه گويي هاي پيشين خود پرداخته است. وي در اين ميان همچون سالهاي گذشته سناريو نخ نما شده و بي اعتبار "تحريم" را مطرح کرده است.

ربع پهلوي در ادامه موضع گيري هاي خائنانه خود عليه برنامه هسته اي کشورمان که موضوعي ملي است نيز اظهارنظر کرده و آن را تهديدي براي جهان دانسته است(!) ربع پهلوي در ادامه مدعي است که قدرتهاي غربي بايستي گروه موسوم به "شوراي ملي ايرانيان" و وي را برسميت بشناسند!
گفتني است، ربع پهلوي همچنين از اقدامات خصمانه دولت کنوني کانادا عليه کشورمان که در همراهي با رژيم صهيونيستي انجام مي دهد اظهار داشته است که ساير کشورهاي غربي نيز بايستي کانادا را به خاطر مواضع ضد ايراني اش بعنوان الگو سرمشق خود قرار دهند!‌

ربع پهلوي تاکنون در جريان سفر به تورنتو با "جيسون کني" وزير امور مهاجرت کانادا ديدار داشته است. 

خبرنگار "تورنتو استار" در بخش پاياني مقاله خود به نفرت عمومي ايرانيان از خاندان منحوس پهلوي اذعان مي کند و در اين باره مي افزايد "آيا پهلوي مي تواند در آينده ايران نقشي داشته باشد (؟) واقعيت آنست که بسياري از ايرانيان پدر وي و خاندانش را نماد فساد و ظلم و ستم مي دانند و معتقدند که فرزند وي نيز از همان تبار است. ايرانيان نمي خواهند آن چرخه باطل را تکرار کنند." 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار