مخاطبان سینما فرهنگ محصول حوزه هنری را پسندیدند؛

هیربد: مردم «حوض نقاشی» را به شكل ویژه پسندیدند

مدیر سینما فرهنگ از استقبال خاص مخاطبان این سینما از «حوض نقاشی» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره سینما، علی هیربد درباره وضعیت فروش چند ماه نخست سال ۹۲ گفت: اكران بهار امسال در مقایسه با اكران سال گذشته وضعیت بهتری داشت. چیدمان شورای صنفی سنجیده تر بود و با توجه به مشكلات اقتصادی موجود، شاهد استقبال خوبی از طرف مخاطب بودیم. ضمن اینكه افزایش نرخ بلیت هم داشتیم، اما این موضوع چیزی نبود كه باعث شود تماشاگر به سینما نیاید.

وی در ادامه اضافه كرد: انتخابات بر اكران دوم و سوم بهار امسال تاثیر گذاشته و این یك اتفاق اجتناب ناپذیر است و قابل پیش بینی هم بود. ضمن اینكه كنكور سراسری دانشگاهها نزدیك است و امتحان بعضی دانش آموزان دبیرستانی هم هنوز به اتمام نرسیده است. به طور كلی خانواده ها این روزها درگیر فرزندان شان هستند و نمی توان چندان از آنان متوقع بود.

هیربد درباره پیش بینی فروش اكران آتی سینما توضیح داد: به نظرم فیلم های آماده اكران كه از قبل موجود است، نمی تواند كل سال را تغذیه كند و به همین دلیل اگر درست از فردای روز انتخابات سینماگران كارهای جدید خود را كلید بزنند، می توان به اواخر تابستان امسال و همچنین شش ماهه دوم امیدوار بود.

علی هیربد افزود: فیلم های «رسوایی» و «حوض نقاشی» پرفروش ترین فیلم های فصل بهار سالن ما بودند. فیلم ده نمكی یك اثر اجتماعی با درونمایه طنز بود و طبیعی بود كه مخاطب خود را جذب كند و فیلم مازیار میری یك اثر اجتماعی و لطیف  كه آن هم تماشاگر خودش را داشت. «حوض نقاشی» در سینما فرهنگ فروش خیلی خوبی داشت و اساسا مخاطبان این منطقه از شهر از چنین آثاری استقبال می كنند، ضمن اینكه همیشه سینما را در سبد كالای خود قرار می دهند و وضعیت اقتصادی موجود، چندان بر سینما رفتن آنان تاثیر نمی گذارد.

مدیر سینما فرهنگ درباره چشم انداز اكران تابستان ۹۲ گفت: راستش نمی دانم! درباره كلیت سینماها نظر خاصی ندارم، اما با توجه به اینكه تابستان سال گذشته كه یك سال بحرانی برای سینما بود، سینما فرهنگ مخاطبان خودش را حفظ كرد، امسال كه سالی به مراتب بهتر از سال گذشته است، به اكران رضایت بخشی در فصل دوم سال برای این سینما امیدوار هستم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.