دیدار و گفتگوی "خالد مشعل" با پادشاه بحرين

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه سفر دوره ای خود به برخی کشورهای منطقه دیشب وارد بحرین شد و با پادشاه این کشور دیدار کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین ؛ خالد مشعل و حمد بن عیسی آل خلیفه برخی مسایل و تحولات سیاسی در دو حوزه عربی و بین المللی را بررسی کردند.

حمد بن عیسی در دیدار با مشعل بر حمایت کامل بحرین از ملت فلسطین، مبارزات عادلانه آنان بر تشکیل کشور مستقل با مرکزیت بیت المقدس و احقاق حقوق مشروع ملت فلسطین تاکید کرد.
حمد بن عیسی به ضرورت اتحاد و یکپارچگی میان همه احزاب و طیف های سیاسی فلسطین با هدف تحقق آرزوها و خواسته های مردم فلسطین و فراهم کردن یک زندگی آرام و امن برا‌ی آنان در اراضی فلسطین تاکید کرد.پادشاه بحرین افزود کشورش از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات و مصائب مردم فلسطین دریغ نمی کند.

حمد بن عیسی در دیدار با مقام فلسطین ابراز امیدواری کرد تلاشهای بین المللی برای دستیابی به راه حل سیاسی درباره بحران سوریه، توقف خشونت ها و کشتار مردم این کشور، تحقق خواسته های مشروع آن و نیز برقراری امنیت، آرامش و وحدت در سوریه افزایش یابد.پادشاه بحرین در این دیدار مداخله حزب الله لبنان در کشتار مردم سوریه را محکوم کرد و درباره پیامد های مداخله حزب الله در سوریه و تاثیر آن بر امنیت و ثبات منطقه هشدار دارد. 

برچسب ها: بحرین ، مشعل ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار