سنندج/

شوراها نقش اساسی در هدایت امور شهری دارند

مدیرعامل شركت مخابرات استان كردستان ضمن تاكید بر نقش شوراهای اسلامی در آبادانی شهرها، گفت: شوراها نقش اساسی در هدایت امور شهری دارند كه خود دارای جایگاه ویژه ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، محمد سعیداحمدی اظهار داشت: با حضور حداكثری مردم و تحقق حماسه سیاسی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقایل دشمنان بیمه می شود.
وی گفت: برای ریاست جمهوری باید فردی آگاه و دلسوز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتخاب شود كه سكان اجرایی كشور را در دست گیرد.
وی با بیان اینكه خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری موجب عزت ایران خواهد شد گفت: باید همه در تحقق شعار حماسه سیاسی نقش مهم خود را ایفا نموده تا نظام مقدس جمهوری و اقتدار آن تثبیت شود.
وی ضمن تاكید بر نقش شوراهای اسلامی در آبادانی شهرها، گفت: شوراها نقش اساسی در هدایت امور شهری دارند كه خود دارای جایگاه ویژه ای است.
احمدی با اشاره به اینكه انتخاب شوراها تبلور دیگری از مشاركت مردم انقلابی در شهرها و روستاها هستند، افزود: یقینا موفقیت در این انتخابات مهم باعث می شود و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای سالیان سال تقویت شده و جایگاه آن در نزد مردم نهادینه شود.
وی در ادامه با اشاره به تاكیدات حكیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روزهای اخیر گفت: ریس جمهور باید فردی مدیر، مدبر، دارای برنامه و پشتوانه اجرایی، قانون مدار باشد و جایگاه ولی فقیه را خوب بشناسد و اهمیت آن را بداند و در تمام تصمیم گیری ها به آن توجه داشته باشد.
احمدی گفت: رییس جمهور باید فردی شجاع و نترس برای دفاع از حقوق مردم ایران در مجامع بین المللی باشد.
به گفته وی این شركت نیز در راستای حضور حداكثری مردم و زمینه سازی خلق حماسه سیاسی برنامه ها فعالیت های مناسبی را انجام داده است.
وی نصب پلاكارد با مضامین كلام مقام معظم رهبری در تمامی ساختمان ها و مراكز مخابراتی، شیفت بندی همكاران در ایام انتخابات و آمادگی كامل مراكز مخابرات شهری و روستایی در طول برگزاری انتخابات، برگزاری جلسات توجیهی و سخنرانی در نمازخانه مخابرات را از جمله فعالیت های انتخاباتی شركت اعلام كرد.
وی از آمادگی این شركت نیز برای جلوگیری از قطعی اینترنت استان تا پایان مهلت رای گیری خبر داد و اظهار كرد: كارشناسان و متخصصین شركت مخابرات در بخش‌های فنی به صورت كشیك‌های ویژه انتخابات در محل كار خود حضور دارند تا در صورت بروز مشكل اینترنت آن را در كمترین زمان برطرف كنند.
مدیرعامل شركت مخابرات استان كردستان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات در شهرها و روستاها و نقش موثر ارتباطات و اینترنت در برگزاری انتخاباتی روان و بدون دغدغه، همكاران بخش فنی به صورت كشیك‌ در شهرستان‌ها و روستاهای تابعه در حالت آماده باش هستند.
وی تقویت زیرساخت های مخابراتی و ارتباطاتی از جمله اینترنت و موبایل را از دیگر اقدامات شركت برای این ایام بیان كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.