کرمان/

تاکنون تخلف انتخاباتی در سطح استان کرمان گزارش نشده است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اقدامات انجام شده از سوی دستگاه قضایی و سایر نهادهای دست اندرکار، تاکنون گزارشی از تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان حجت الاسلام علی توکلی در حاشیه جلسه شورای قضایی استان افزود: فضای انتخاباتی در استان کرمان آرام است و حرکت بر اساس قانون در اولویت کار نامزدهای انتخاباتی قرار دارد.
وی فضای آرام و بدون تنش را مهمترین عامل برای برگزاری انتخابات افتخار آفرین دانست و افزود: فضای آرام زمینه را برای انتخاب فرد اصلح و کارآمد هموارتر می کند.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در سال جاری نیز مانند دوره های گذشته با برنامه ریزی مدون و حساب شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی وارد صحنه شده و برنامه ها و اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده است.
وی برگزاری جلسات توجیهی برای قشرهای مختلف دست اندرکار در امر انتخابات در استان و همچنین نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را از اقدامات دستگاه قضایی در راستای پیشگیری از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی عنوان کرد.
رییس شورای قضایی استان تصریح کرد: عملکرد خوب رسانه های مکتوب، دیجیتال به خصوص صدا وسیما در سطح کشور و استان کرمان نیز به ایجاد فضای آرام انتخاباتی کمک کرده است.
وی در ادامه به نامزدهای انتخابات و هواداران آنها توصیه کرد ضمن توجه به نظافت شهری، از وارد کردن خسارت به اماکن و بناهای خصوصی و دولتی خودداری کنند./س

برچسب ها: قضایی ، انتخابات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.