در دانشگاه علامه طباطبایی؛

پذیرش 400 دانشجو در مقطع دکتری

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشگاه علامه در سال جاری 400 دانشجو در مقطع دکتری جذب خواهد کرد که هم اکنون مصاحبه در مقطع دکتری روزانه آغاز شده است و در حوزه پردیس نیز از شنبه هفته آتی مصاحبه انجام می گیرد.

دکتر درتاج، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری 5 برابر شده است گفت:  هم اکنون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری روزانه آغاز شده است و همچنین از روز شنبه هفته آتی برای پردیس دانشگاه مصاحبه جهت پذیرش دانشجو برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پردیس دانشگاه علامه، نخستین پردیس است که برای جذب دانشجوی دکتری در داخل تهران طراحی شده است افزود:  در این پردیس بیش از 60 رشته دکتری تدریس می شود که به همین سبب تمام رشته های علوم انسانی را پوشش می دهد.

 معاون پژوهشی دانشگاه علامه تصریح کرد:  در دوره دکتری 80 رشته خواهيم داشت که برای هر کد رشته ظرفیت پذیرش حداقل 5 نفر را دارا هستیم، همچنین در حوزه پردیس نیز برای 60 رشته، مانند دکتری روزانه توانایی جذب 5 نفر برای هر کد رشته را داریم.

درتاج ادامه داد: شروع کلاس ها در حوزه از اوایل بهمن و در دوره دکتری روزانه از اوایل مهر سال جاری خواهد بود.

پذیرش 400 دانشجو در مقطع دکتری

معاون پژوهشی دانشگاه علامه گفت: در مقطع دکتری روزانه در 50 رشته، 250 نفر دانشجو جذب خواهیم نمود و همچنین در حوزه در 40 رشته، 200 نفر دانشجو پذیرش می کنیم.

وی عنوان کرد: در کل برای سال جاری در مقطع دکتری روزانه و پردیس، 400 نفر دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

شایان ذکر است: حوزه پردیس دانشگاه علامه شهریه پرداز است./ح
برچسب ها: دانشجو ، دکتری ، پردیس ، مصاحبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار