یاسوج/حماسه سياسي 24 خرداد؛

ایران ديشب تا صبح بيدار بود/ امروز رنگ آبي انگشت ما

ترس تاريخي دشمن از رنگها، ترس از لباس سبز سپاه، لباس خاكي بسيج، روزي از سرخي خون برادر شهيدم، روزي از سياهي رنگ چادر خواهرم، روزي از كيك زرد هسته اي دانشمندان وطنم و امروز هم از جوهر آبي نقش بسته بر انگشتان ما بخاطر حضور در انتخابات.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، روز انتخاب آمد، قصد قربت مي كنيم تا بر سر صندوقهاي راي حاضر شويم، فرمان حضور از جانب رهبر معظم انقلاب رسيد، چشم رهبرا! دشمنان را در ميدان رزمي ديگر غرق حيرت مي كنيم.
مردم ایران با درك موقعيت حساس كشور و پيچ تاريخي مهمي كه كشور در حال گذر از آن است و اينكه انتخابات يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين لحظات اين گذر تاريخي انقلاب براي رسيدن به دهه چهارم انقلاب است، از قبل از آغاز انتخابات و در نخستين دقايق آغاز آن در پشت درهاي مساجد و مدارس صف كشيدند تا راي خود را به صندوق بياندازند.
در اين شرايط مردم ولايتمدار ایران  با درك موقعيت حساس كشور بار ديگر پشتيباني خود را از نظام و انقلاب به نمايش مي گذارند تا دشمنان بدانند مردم ايران همچون سالهاي اوليه انقلاب با شور و شوق و انگيزه در انتخابات مختلف شركت مي كنندو امروز با شركت پرشور و گسترده خود دشمنان انقلاب را انگشت به دهان مي گذارند.
يك شهروند یاسوجی گفت: هر برگ راي كه به صندوق انداخته مي شود تيري است به قلب دشمن كه اميد آنها را نااميد و نقشه دلسرد كردن مردم براي شركت نكردن در انتخابات را نقش بر آب مي كند.
نرگس عباسی  اظهار كرد: راي آگاهانه مردم و انتخاب نامزد اصلح در سرنوشت سياسي و اجتماعي كشور بسيار تاثيرگذار است و در انتخاب فرد مورد نظر نهايت تلاش و وسواس را به خرج داديم تا بهترين گزينه را انتخاب كنيم.
پيرمريد 80 ساله كه عادت به سحرخيزي دارد و به همراه نوه اش به محل اخذ راي آمده نيز مي گويد: در سالهاي عمر انقلاب در تمام انتخابات برگزار شده در دقايق اوليه انتخابات راي خود را به صندوق انداخته ام و بقيه ساعات انتخابات را به مشورت دادن و تشويق كردن مردم براي شركت در ساعات اوليه انتخابات مي گذرانم.
محمد رضایی افزود: در تقويت ريشه هاي انقلاب و صدور آن كه در سالهاي اخير شاهد هستيم مشاركت گسترده مردمي در انتخابات بسيار تاثيرگذار بوده است.
محمد مهدي نوه وي نيز مي گويد: براي نخستين بار با پدربزرگم براي راي دادن به مسجد آمده ام البته براي اقامه نماز جماعت هر روز به مسجد مي آييم ولي راي گيري را تا حالا نديده بودم.
وي گفت: دوست داشتم منهم در راي گيري شركت كنم، ولي مي گويند خيلي كوچكي اما پدربزرگم اجازه داد تا من راي را به صندوق بياندازم.
يك مادر 56 ساله یاسوجی هم گفت: از دو روز پيش انتخاب خود را قطعي نمودم و امروز بر اساس فرمايشات رهبر معظم انقلاب و مشورتهاي مختلف راي خودم را به صندوق انداختم.
معصومی الوندی اظهار كرد: امروز پس از پايان راي گيري دوست دارم خبر ركورد شركت و مشاركت مردم را در انتخابات شكسته شد را از رسانه ها بشنوم و بر اين اساس از مردم مي خواهم شركت تمام عيار و خانواده اي در انتخابات داشته باشند.
وي افزود: شركت پرشور و گسترده در انتخابات وفاداري مردم به نظام، انقلاب و اطاعت پذيري از ولايت فقيه را به جهانيان نشان مي دهد./س
برچسب ها: انتخابات ، رنگ ، انگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.