مازندران /

دنیا بر سر انگشتان مردم ایران می‌چرخد

حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر پشت استکبار را به لرزه درآورد و سرانگشتان آنان در سراسر مازندران سرنوشت دنیا را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، مشارکت کم‌نظیر مردم فضای غیر قابل پیش بینی را برای به هدف نرسیدن طمع آمریکا، اسرائیل و انگلیس رقم زد و رسانه‌های بیگانه همچنان در پی کمرنگ جلوه دادن فضای انتخاباتی کشور هستند.

امروز کشور تجربه سه انتخابات همزمان را در تاریخ 34 ساله انقلاب به خود دیده تا نشان دهد که دنیا در یک روز روی سرانگشتان مردم ایران می‌گردد.

جشن تحقق حماسه سیاسی در کشور گامی شد تا به زودی کشور به دنیا ثابت کند که ایران استقلال‌طلب همچنان بدون توجه به شرق و غرب در تمام عرصه‌ها موفقیت کسب می‌کند.

امروز 2 میلیون و 80 هزار و 843 نفر مردم مازندران واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد بیش از 56 هزار و 452 نفر رای اولی‌ها هستند که می‌خواهند سرنوشت چهار سال مدیریت اجرایی شهر و کشور خود را با دستان خود تعیین کنند.

7 هزار و 934صندوق تعبیه شده شعب اخذ رای در مازندران که از این تعداد 3 هزار و 784 شعبه ریاست جمهوری و 3 هزار و 691 شعبه اخذ رای برای شوراهای اسلامی و نیز 459 شعبه میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس آباد است .

مردم با حضور در 58 شهر و 2 هزار و 367 روستای مازندران برای شش کاندیدای ریاست جمهوری، کاندیدای شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس، کاندیدای اصلح خود را انتخاب می‌کنند.

امروز صفوف منسجم مردم در انتخابات که روز سرنوشت‌سازی برای دنیا است نشان از شعور حماسی است که در سطح جهان به نمایش درآمد و همچنان با حضور خود مبارزه‌ای دیگر در قالب دفاع مقدس از خود نشان دادند.

روز 24 خرداد 92 مساجد مازندران نه تنها محل عبادت معبود است امروز مردم با لبیک گفتن به فرمان ولی فقیه خود عبودیت خود را به اسلام و جمهوری اسلامی نشان دادند و تمامی اماکن متبرکه استان صندوق‌های اخد رای را در آغوش کشیدند و فضای مسجد را به محل حماسه تبدیل کردند.

حضور تمامی اقشار در سنین مختلف حتی جانبازان و معلولان با در دست داشتن پرچم ایران بار دیگر با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا تجدید میثاق بستند و با سرانگشتان خود نظام اسلامی را تقویت کردند./س

برچسب ها: لرزه ، استکبار ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.