رقابت های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و اقیانوسیه:

با کسب چهارمین پیروزی، ایران صدر نشین شد/ جدال با تایلند برای راه یابی به فینال

ملی پوشان جوان کشورمان صبح امروز در دیداری که برابر مالزی داشتند، با نتیجه 60 بر 31 موفق به کسب چهارمین پیروزی خود شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در دیدار همزمان نیز تیم های ژاپن و استرالیا با هم روبرو شدند که این دیدار با نتیجه 72 بر 40 به سود استرالیا پایان یافت.
 
بدین ترتیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان صدر نشین دور اول مسابقات مشخص شد و پس از ایران به ترتیب استرالیا، ژاپن و تایلند عناوین دوم تا چهارم را بدست آوردند.
 
نمایندگان جوان ایران برای راه یابی به فینال ساعت 16 امروز به وقت محلی، به مصاف تیم میزبان، تایلند خواهند رفت و در دیداری همزمان تیم های ژاپن و استرالیا نیز با هم روبرو خواهند شد تا تکلیف دو تیم فینالیست پس از برگزاری این دو دیدار مشخص شود.
 
دیدار فینال و رده بندی  رقابت های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و اقیانوسیه فردا صبح برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی ایران پیش از این از سد تیم های استرالیا، ژاپن و تایلند عبور کرده است.
 
رقابت های این دوره با حضورتیم های ایران، استرالیا، ژاپن، تایلند و مالزی به صورت دوره ای برگزار می شود و 3 تیم برتر به عنوان نمایندگان آسیا به جمع 9 تیم انتخاب شده از سراسر دنیا برای حضور در رقابت های جهانی ترکیه ملحق می شوند.
 
گفتنی است، اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان صبح امروز و پیش از رویارویی با تیم مالزی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و آرای خود را به صندوق ریختند.
 
رقابت های بسکتبال با ویلچر انتخابی تایلند از 22 تا 27 خرداد ماه در شهر بانکوک برپاست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار