عاري:

حضور معدنچي منوط به گرفتن رضايتنامه از پرسپوليس است

سرپرست تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي گفت: ما همه بازيکنان مدنظر خود را جذب کرديم و ترکيب تيممان براي فصل بعد کامل شد.

محمد عاري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعيت معدنچي گفت: ما بعد از مذاکره با معدنچي متوجه شديم اين بازيکن با پرسپوليس يک سال ديگر قرارداد دارد به خاطر همين مذاکره‌مان را با اين بازيکن فعلا متوقف کرديم تا وضعيتش مشخص شود.

سرپرست تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي در ادامه اظهار داشت: بر اساس آيين نامه نقل و انتقالات ما اجازه مذاکره با بازيکني که قرار داد دارد را نداريم. به همين دليل ما به معدنچي گفتيم بعد از مشخص شدن وضعيتش در پرسپوليس با وي مذاکره مي‌کنيم.

وي در مورد وضعيت مهدي نظري گفت: مهدي نظري با تيم استقلال قرارداد يک ساله بسته است و فصل بعد در اين تيم بازي خواهد کرد.

عاري در خصوص اردوي تيم فجر گفت: معدنچي در تمرينات تيم به عنوان مهمان حضور دارد و در کنار ديگر بازيکنان تمرين مي‌کند. اگر مسئولان پرسپوليس رضايت‌نامه اين بازيکن را صادر کنند وي مي‌تواند فصل بعد در فجر بازي کند.

سرپرست تيم فوتبال فجر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته قرار است تيم روز يکشنبه دوم تير اردويي در تهران برگزار کند همچنين 2 بازي تدارکاتي در روزهاي سه‌شنبه و پنجشنبه با تيم‌هاي سايپا و صباي قم انجام مي‌دهيم.

وي درباره برآورده شدن خواسته‌هاي غلامحسين پيرواني گفت: ما تمام تلاشمان را انجام داديم تا خواسته‌هاي او را برآورده کنيم که تا اينجا هم موفق بوديم که قرارداد بازيکناني که تمام شده بود را تمديد کرديم و تقريبا 90 درصد خواسته‌هاي پيرواني را برآورده کرديم.

عاري در مورد هدف تيم فجر شهيد سپاسي در ليگ سيزدهم گفت: فجر شهيد سپاسي يک تيم سازنده است به خاطر همين هدف اصلي ما اين است که چند بازيکن جوان و آينده‌دار به فوتبال کشور معرفي کنيم. هدف بعدي ما هم به دست آوردن جايگاه خوب در ليگ سيزدهم است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم تيم ما با هدايت غلامحسين پيرواني در فصل بعد نتايج قابل قبولي کسب کند.

گفتني است: فصل نقل و انتقالات با اينکه به پايان نرسيده است اما طبق گفته‌هاي سرپرست تيم فجر شهيد سپاسي ترکيب اين تيم کامل شده و بعد از جذب معدنچي بازيکن ديگري را به خدمات نخواهند گرفت./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، پیروانی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار