رییس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

برخورد با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی در طرح تابستانی پلیس

رییس پلیس راهور تهران بااشاره به طرح تابستانی پلیس که از امروز آغاز شده است گفت: در طرح تابستانی پلیس علاوه بر برخورد با تخلفات حادثه ساز باخودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند نیز برخورد می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار حسین رحیمی با بیان این خبر گفت: ایمنی در سفر مواردی زیادی را شامل می شود. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی می تواند سبب داشتن سفری ایمن شود.
 
وی درخصوص لزوم اطمینان مالکان از ایمنی خودرو قبل از سفر افزود: بهترین راه برای تشخیص ایمنی و سلامت خودرو  انجام تست معاینه فنی خودرو است، چرا که در معاینه فنی تمام مواردی که می تواند از بروز حادثه جلوگیری کند، سنجیده می شود.
 
رحیمی ضمن اشاره به شروع طرح تابستانی پلیس خبر داد: همان طور که از قبل اعلام شده بود، بررسی معاینه فنی خودروها یکی از مواردی است که لازمه سفرهای تابستانی است که با شروع طرح تابستانی پلیس راهور در کشور بررسی معاینه فنی با جدیت بیشتری دنبال می شود.
 
حسین رحیمی ادامه داد: با خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، طبق قوانین جدید راهنمایی و رانندگی برخورد  شده و متخلفان  اعمال قانون خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در شهر تهران در 35 نقطه از نقاط اصلی شهر و در مبادی خروجی پلیس راهور طرح ویژه نظارت بر ایمنی خودروها انجام می شود که البته لزوما منحصر به دارا بودن برگه معاینه فنی خودرو نبوده و استاندارد بودن معاینه فنی نیز بررسی می شود.
 
رحیمی یاد آور شد: امیدواریم شهروندان این نکته را رعایت کنند که نداشتن معاینه فنی می تواند سبب شود در میانه سفر در جاده های کشور، سفرشان ناتمام بماند. بنابراین سفر را به کام خود و خانواده تلخ نکنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار