مردم موافق با بی.آر.تی ؛ مخالف با ترافیک؛

شهرانی ها خواستار بی.آر.تی !

ترافیک در پایتخت این روزها موضوع قابل درکی برای شهروندان تهرانی است اما این که شاید در روز چندین ساعت را در مسیرهای رفت و برگشت در ترافیک طی کنیم، آن را به معضلی حل نشدنی مبدل می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گذری به میدان فلکه اول شهران داشتیم، میادینی که حجم عظیمی از مسافران غرب پایتخت را در خود جای می دهد، مسافرانی که از محدوده کرج وارد تهران شده و به سمت محل کار خود رهسپار می شوند.

به سراغ این مسافران رفتیم، جوان 25 ساله ای که مقصدش را میدان ونک معرفی کرد گفت: برای رسیدن به میدان ونک همیشه از میدان شهران با تاکسی یا مسافرکش های گذری به خيابان ولیعصر می روم و از آن جا با بی.آر.تی رهسپار ونک می شوم .
وی که از ترافیک صبحگاهی بزرگراه نیایش به سطوح آمده می گوید: مسیری که شاید 10 دقیقه برای طی کردن آن زمان لازم است صبح ها در اوج ترافیک یک ساعت تا یک ساعت و ربع باید زمان صرف کنیم.

فرد دیگری که محل کارش در خیابان ولیعصر است نیز ادامه داد: اگر همانند بزرگراه چمران در بزرگراه نیایش نیز خط بی.آر.تی ایجاد کنند مشکل حل می شود و دیگر نیازی به حضور این همه خودرو تک سرنشین در بزرگراه نیست.

راننده یک خودرو تک سرنشین هم در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص این که چرا از وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی برای تردد استفاده نمی کند، گفت: با توجه به افزایش قیمت کرایه ها در سال جاری برایم صرف اقتصادی ندارد که با تاکسی تردد کنم اما اگر خطوط بی.آر.تی در بزرگراه نیایش ایجاد شود مطمئناً برای رفتن به محل کارم از اتوبوس های بی.آر.تی استفاده می کنم.

در صورتی که خط اتوبوس در محدوده شهران- ابتدای بزرگراه نیایش ایجاد شود، خودروهای تک سرنشین کمتری در سطح بزرگراه تردد می کنند و همین موضوع باعث کاهش ترافیک خواهد شد./ل

برچسب ها: ترافیک ، شهران ، بی آرتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار