به زودی ابلاغ می شود:

چند گواهینامه ای به تاریخ می پیوندند

جانشین رئیس پلیس راهور کشور از تجمیع گواهینامه های رانندگی برای نخستین بار در تاریخ پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد.

سردار موسی امیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از سال گذشته، با مصوبه هیات وزیران گروه بندی گواهینامه ها تغییر و در پنج گروه گواهینامه رانندگی پایه 1و 2و 3 ، ویژه موتورسیکلت ابلاغ شد.

جانشین پلیس راهور کشور با اشاره به این که نرم افزار گواهینامه ای جدید طراحی و مراحل آزمایشی آن طی شده است، اظهار داشت: طراحی گواهینامه های جدید متناسب با این گروه بندی جدید آماده و هم اکنون در چاپ آزمایشی است و به زودی از طریق رسانه ها اعلام عمومی می شود.

سردار امیری، با اشاره به چگونگی اعلام برای دریافت گواهینامه های جدید، تصریح کرد: در مرحله اول گواهینامه های جدید شامل کسانی است که برای نخستین بار گواهینامه راهنمایی و رانندگی دریافت می کنند همچنین کسانی که درخواست تعویض و یا تمدید گواهینامه دارند، گواهینامه جدید صادر می شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم با ابلاغ فراخوان تمام کسانی که دارای گواهینامه هوشمند قبلی و یا گواهینامه کاغذی هستند مراجعه و گواهینامه های جدید را دریافت می کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر اهداف تجمیع گواهینامه ها، بیان داشت: از جمله اهداف تجمیع گواهینامه ها این است که گواهینامه های قبلی تعویض و گواهینامه جدید با پلیت جدید دریافت می کنند و هدف دیگر این است که دیگر چند گواهینامه در اختیار مردم نخواهد بود.

سردار امیری خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن این طرح در حقیقت چند گواهینامه در یک پلیت گواهینامه به مردم عرضه می شود و دارای اعتبار همه گواهینامه ها در یک گواهینامه است./ف

برچسب ها: گواهینامه ، امیری ، تجمیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار