حجت‌الاسلام ذاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

توجه به مطالبات مقام معظم رهبري و تاکيد بر اعتدال، صدر اولويت‌هاي رئيس جمهور منتخب

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: توجه به مطالبات مقام معظم رهبري در بر بهره‌گيري از شخصيت‌هايي با مشي اعتدال و عقلانيت، در صدر اولويت‌هاي حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني در تشکيل کابينه دولت يازدهم قرار مي‌گيرد.

"حجت‌الاسلام محمد حسن ذاکري" عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولويت‌هاي رييس جمهور منتخب در انتخاب اعضاي کابينه  گفت: همان طور که حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني بارها در سخنراني‌ها و مصاحبه‌هاي خود تاکيد کرده، تدبير مقام معظم رهبري در خلق حماسه 24 خرداد 1392 بسيار موثر بود و لذا بدون ترديد رئيس جمهور منتخب در اولويت‌هاي کاري خود من جمله تعيين وزرا توجه ويژه‌اي به رهنمودهاي معظم له خواهد داشت.

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: توجه به مطالبات مقام معظم رهبري و استفاده از شخصيت‌هايي با مشي اعتدال و عقلانيت، در صدر اولويت‌هاي حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني در تشکيل کابينه دولت يازدهم قرار مي‌گيرد.

ذاکري ادامه داد: تشکيل دولت و انتخاب وزرايي که بتواند کشور را در اين مقطع حساس کنوني و در اين پيچ تاريخي با عنايت به رهنمودهاي مقام معظم رهبري اداره کنند، مطالبه و درخواست عمومي مردم از رئيس جمهور منتخب است.

عضو حزب موتلفه در پايان خاطر نشان کرد: تربيت مديران شايسته در دامان نظام مقدس جمهوري اسلامي اين فرصت را براي حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني فراهم کرده است که با تاکيد بر خصوصيت اعتدال کابينه موفق و کارآمد را تشکيل دهد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ذاکری ، کابینه ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار